כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בצומת כפר חב"ד

חולת קורונה נתפסה ברכב עם נוסעים נוספים • צפו

הסגר המלא והמהודק נמצא בעיצומו ובמשטרה מצליחים הודות לפריסה רחבה, לשים את ידם על עבריינים. הערב נתפסה חולת קורונה כשהיא נעה בכבישי ישראל כשברכבה נוסעים נוספים שבנוסף לדוח, יאלצו להתבודד | על פי נתוני המשטרה, במהלך הסופ"ש, איתרו השוטרים, 4 חולי קורונה מאומתים ו-20 מפרי בידוד

חולת קורונה נתפסה ברכב עם נוסעים נוספים • צפו
חולת קורונה שאותרה בדרכים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ממשיכה לאכוף את הסגר ברחבי הארץ, כדגש רב ניתן על התנועה בצירים הצירים הראשיים. מוקדם יותר היום הגיע רכב למחסום משטרתי בכביש בצומת כפר חב"ד בכביש 44. בבדיקה שנעשתה לנוסעי הרכב התברר כי אחת הנוסעות, תושבת לוד בת 55 היא חולת קורונה מאומתת. עוד התברר כי הנהג, בן 58 מפר את ההנחיות ועליו לשהות בבידוד.

בתוך כך, על פי נתוני המשטרה, במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה במהלך סוף השבוע האחרון, שוטרי אגף התנועה איתרו 4 חולי קורונה מאומתים ו-20 מפרי בידוד. באירוע אחר במחסום קוממיות על כביש 20, עוכבה נהגת יחד עם שני ילדיה בני שלוש וארבע לבדיקה.

בעת הבדיקה מול מערכות משרד הבריאות, התברר לשוטר כי הנהגת תושבת חולון בת 37, מאובחנת כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, ואמורה לשהות בבידוד. הנהגת נשלחה לביתה להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומנה לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה.

במחסום הממוקם על כביש 40 בין ביל"ו לרמלה, עוכב נהג תושב תל אביב בן 31 לבדיקה, במהלכה נמצא כי עפ"י מערכות משרד הבריאות, הוא מאובחן כחולה מאומת בנגיף הקורונה ואמור לשהות בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הנהג זומן לחקירה בגין חשד למעשה העלול להפיץ מחלה. בסיום הטיפול נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש.


המשטרה מסרה בעקבות האירועים כי היא קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, "שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד