ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מאמצים לאיתור הכסף

הוארך מעצר שודד הגר"י זילברשטיין: "מצא שעת כושר"

תושב בת ים בשנות ה-50 לחייו, החשוד בביצוע השוד ב'כולל' שבנשיאותו של הגר"י זילברשטיין, יישאר במעצר עד למחר - כך קבע היום בית משפט השלום בתל אביב | נציג המשטרה אמר בדיון כי החשוד "מצא לעצמו שעת כושר והעלים את הכסף" | מאמצים לאתר התיק ובו הכסף הגנוב

הוארך מעצר שודד הגר"י זילברשטיין: "מצא שעת כושר"
הגר"י זילברשטיין, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרו של תושב בת ים בשנות החמישים לחייו, החשוד כי שדד אמש (ראשון) מחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין סכום של כ-50,000 ש"ח שהיו מיועדים לצדקה.

החשוד נעצר לחקירה מספר שעות לאחר המקרה, אך הכסף שנשדד טרם אותר. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', רבה של רמת אלחנן הגר"י זילברשטיין, נשדד אתמול בעשרות אלפי שקלים בזמן ששהה בחדרו ב'כולל' 'בית דוד' שבנשיאותו בעיר חולון. מקורבי הרב הגישו מייד לאחר האירוע תלונה במשטרה. 

נציג המשטרה תיאר במהלך הדיון, כי "החשוד הגיע למקום ומצא לעצמו שעת כושר להיכנס לחדר ולהעלים משם סכום כסף של עשרות אלפי שקלים. הוא הוסיף כי המשטרה "קיבלה אינדיקציה כי מדובר בחשוד שלפנינו". בחקירתו הכחיש החשוד  את המיוחס לו.

• פרסום ראשון: עשרות אלפי שקלים נשדדו מהגר"י זילברשטיין; מרדף אחר השודד

• לאחר מרדף - שודד הרב זילברשטיין נעצר

האירוע, כזכור, התרחש סמוך לשעה 13:00, אז הגיע אלמוני למתחם ה'כולל' שהיה כמעט ריק מאדם בעקבות הסגר, ושאל אדם שנכח במקום היכן נמצא הרב. לאחר שהבין כי הרב שוהה לבד בחדרו, נכנס ושדד את הכסף.

במהלך הדיון טען פרקליטו של החשוד כי "הוא לא גנב ולא ביצע שום עבירה". לדבריו, החשוד אכן מודה כי הוא היה במקום בשעת העבירה, אך אין תיעוד שלו מבצע את השוד.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב אפרת בוסני האריכה את מעצרו של החשוד עד למחר. בפסק הדין היא ציינה כי "עיון בתיק החקירה מעלה קיומו של חשד סביר". ל'בחדרי חרדים' נודע בשעות האחרונות נעשים מאמצים לאתר הכסף הגנוב.

 

 

 

שוד הגר''י זילברשטיין הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד