י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מפגן השנאה באשדוד

'בחדרי חרדים' מציג: "בדיקת עובדות" למופע ההסתה של ליברמן

לאור הטרנד התקשורתי של "בדיקת עובדות" להצהרות פוליטיקאים בתקשורת, 'בחדרי חרדים' לקח את דבריו של ליברמן במפגן השנאה שערך היום באשדוד בסמוך לישיבת 'גרודנא', כשהגיע על מנת לזכות במנת אהדה על חשבון החרדים ואימת אותם מול המציאות | התוצאה לא מפתיעה 

'בחדרי חרדים' מציג: "בדיקת עובדות" למופע ההסתה של ליברמן
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אביגדור ליברמן שלא מצליח להתרומם פוליטית ונראה כמי שעומד בפני ירידה דרמטית במנדטים בבחירות הקרובות, הגיע היום (שלישי) לעיר אשדוד כדי לזכות במעט אהדה ציבורית על גבו של הציבור החרדי.

על רקע ישיבת 'גרודנא' המקומית הוא פתח במסע הסתה בתקווה שהתקשורת הישראלית תשתף פעולה עם מיצג השנאה שלו, דבר שלא קרה, יאמר לשבחה של התקשורת הישראלית שנמנעה מלשתף פעולה. 

לאור "הטרנד" שהנהיגו ב'ערוץ 13' כשבמהלך הצהרה של ראש הממשלה נתניהו הצמידו כתוביות שבהן סתרו את דבריו, 'בחדרי חרדים' החליט הפעם לעשות לאביגדור ליברמן 'בדיקת עובדות'. מיותר לציין כי ליברמן כבר מוכר היטב במערכת הפוליטית כגדול הזגזגנים שמשנה את עמדותיו ואת דעותיו לפי מצבי רוח וכמובן לפי מצב הסקרים.

אז בואו נתחיל בבדיקת העובדות לדברי ליברמן היום באשדוד:

מה נאמר?

"אני לא מבין למה עד עכשיו לא הוציאו צו סגירה לפורעי החוק כאן. מה שראינו כאן אתמול זו הפרה בוטה של החלטות ותקנות הממשלה, מאות תלמידי ישיבה לקחו חלק באותה מהומה ואלימות אתמול. וכלום- כרגע הישיבה פתוחה".

העבודות: יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קרא בעצמו בישיבת הסיעה (7/9/2020) להפר את הנחיות הממשלה כשאמר: "כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל. אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה", אמר אז.

ליברמן קורא למרד בממשלה: "נתניהו הקריב את בריאות הציבור"

מה נאמר?

ליברמן הוסיף והתריס מחוץ לישיבת גרודנא: "אתמול נתנו להם קנס, הם לא שילמו את הקנס ואף אחד לא מוכן לשלם את הקנס, ואם ישלמו יחזירו להם את הכסף".

העובדות: אין שום בסיס לדבריו כי הם שילמו את הקנס שכן הם קיבלו אותו רק אמש, אין לליברמן אין שום הוכחה כי הם לא מוכנים לשלמו וכי אם הם ישלמו אז יחזירו להם את הכסף.

בנוסף, דווקא נציג במפלגתו של ליברמן, חבר הכנסת אלי אבידר הוקלט קורא למפגיני מחאת בלפור לצאת להפגין למרות האיסור, ולחוששים מקנסות הוא הבהיר: "מי שלא יהיה לו כסף לשלם 500 שקלים - נעשה הדסטארט ונממן את זה", למרות שמדובר בעבירה פלילית.

כך צפצף ליברמן על הנחיות משרד הבריאות

ליברמן באשדוד. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

מה נאמר?

ליברמן אמר עוד: "אנחנו כאן מדברים על ישיבה שמסיתה נגד מדינת ישראל, נגד הציונות, נגד חיילי צה"ל ונגד שירות בצה"ל. זה אותם אנשים שמפעילים אלימות נגד אותם צעירים חרדים שמתגייסים לצבא".

העובדות: לא הופעלה אלימות על ידי תלמידי ישיבת גרודנא כנגד משרתים צה"ל, המאבק היחיד של תלמידי הישיבה (המשויכת לפלג) הוא נגד שירות בצה"ל ונגד התייצבות למתן פטור כפי הוראת רבותיהם. בישיבה לא מסיתים נגד מדינת ישראל, לא נגד הציונות ונגד חיילי צה"ל.

מה נאמר?

"אגב", אמר ליברמן, "בינם לבין היהדות אין שום קשר, כל מה שהם עושים זו עבודה זרה, בניגוד למסורת ישראל, בניגוד לכל הערכים היהודים".

העבודות: מיותר להגיב לטענות אלו.

מה נאמר?

ליברמן: "זה שלא הוציאו צו סגירה אחרי האלימות של אתמול, הוכחה לכך שראש הממשלה נסחט וגם סחיט וגם הממשלה הזאת נסחטת ע"י עסקני ש"ס ויהדות התורה. זה שכל המפלגות שותקות כמו דגים, כולל אלו שבאופוזיציה, זה רק מראה על הכוונות שלהם".

אביגדור ליברמן: "מברך את בעלי העסקים שפתחו בניגוד לחוק"

העובדות: ליברמן פעל הפוך לגמרי כשעודד פתיחת חנויות חרף הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, אז כמובן לא קרא להוציא צו סגירה לאלה שפותחים נגד ההנחיות, בריאיון שהעניק לרשת ב' אמר: "אם הממשלה לא תבטל את ההגבלות על העסקים בסופ"שים, כל חברי ישראל ביתנו יסתובבו בשבת הקרובה בין בתי עסק ויעודדו אותם לפתוח".

ישיבת גרודנא גרודנא אשדוד אביגדור ליברמן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד