כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשוד נעצר

בקת"ב הושלך לעבר ביה"כ של המחזיר בתשובה בב"ב

אלמוני השליך הלילה בקבוק תבערה אל עבר בית הכנסת ומשרדי הארגון בראשותו של הרב אמנון יצחק בעיר בני ברק | המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד במעשה | צפו בתיעוד מהזירה

בקת"ב הושלך לעבר ביה"כ של המחזיר בתשובה בב"ב
זירת האירוע בב"ב צילום: באדיבות המצלם

כוחות משטרה הוזעקו הלילה (בין שני לשלישי) לרחוב בן יעקב בבני ברק זמן קצר לאחר שאלמוני השליך בקבוק תבערה לעבר בית הכנסת בראשותו של המחזיר בתשובה הרב אמנון יצחק.

שוטרים ומתנדבי ארגון 'השומרים' ב"ב שהגיעו לזירה הצליחו לתפוס את החשוד במעשה, אדם בשנות ה-30 לחייו, והוא נלקח חקירה בתחנת המשטרה בבני ברק.

ל'בחדרי' חרדים' נודע, כי אדם שחלף במקום הבחין בחשוד מנסה לפרוץ את בית הכנסת ולהצית אותו. משלא הצליח, השליך את בקבוק התבערה בפתח בית הכנסת וניסה להימלט.

במשטרה בודקים כעת האם היעד לבקבוק התבערה הוא הרב אמנון יצחק, שעומד כעת בראש המאבק נגד חיסוני הקורונה, דבר שמעורר סערה רבה. כך או כך, לא היו נפגעים באירוע ונזק קל נגרם לרכוש. המשטרה אספה ממצאים ובהמשך יוחלט האם להביא את החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, בשנת 2017 התפרץ אדם כבן 40 למשרדי ארגון 'שופר' ואיים לדקור את הרב אמנון יצחק, שלא שהה באותה העת במשרדו. מתנדבים של ארגון 'השומרים' שהוזעקו אז למקום השתלטו על החשוד שהחזיק סכין ואיים לדקור את הסובבים. לאחר מכן הוא הועבר לידי המשטרה.

לפני מספר חודשים דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי הרב אמנון יצחק הגיש תביעה נגד הרשתות החברתיות פייסבוק, וכנגד גוגל ויוטיוב, לאחר שאלו לטענתו סירבו להסיר פרסומים מכפישים נגדו המהווים לשון הרע.

 

אמנון יצחק בקבוק תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד