י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כאבי רגליים? זה הפתרון

מה ההבדל בין מדרסים אורתופדיים למדרסים רגילים?

כאשר קוראים לרפידות הגנריות הנמכרות בחנויות הספורט או בחנויות אחרות מדרסים, מדובר בעצם על תרגיל שיווקי שמטרתו היא למשוך קונים לרכוש את הרפידות הללו • בואו ללמוד על ההבדלים

מה ההבדל בין מדרסים אורתופדיים למדרסים רגילים?
מדרסים צילום: canva

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את הביטוי: מדרסים או: מדרסים אורתופדיים. לא מעט אנשים אינם מבינים מה ההבדל בין המדרסים הרגילים ובין המדרסים האורתופדיים. רבים מהם נוטים לחשוב כי אין בדיוק הבדל בין שני סוגי המדרסים הללו ולכן, כאשר הם זקוקים למדרסים הם יכולים למצוא את עצמם בוחנים את המדרסים הרגילים המוצעים בחנויות ספורט שונות ולבחור את המדרס שיכול הכי להתאים לכף הרגל שלהם. חשוב מאוד לדעת שמדרסים מעין אלה לרוב לא יסייעו לכאבי רגליים, ברכיים או לבעיות רפואיות שונות ברגליים ועל כן, חשוב מאוד להבין את מקור ההבדל בין מדרסים רגילים  לאורתופדיים ולבחור את המדרסים הטובים ביותר.

מהם המדרסים?

כאשר מדובר על מדרסים, לרוב תמיד מתייחסים למדרסים אורתופדיים שמטרתם לתמוך בכף הרגל של האדם ולסייע לו להתמודד עם בעיות יציבה הנובעות משל בעיה כלשהי ברגל, עם כאבים שונים בכפות הרגליים, בברכיים ולא פעם גם מכאבי גב וצוואר. כל המדרסים המוצעים בחנויות ספורט הם לא באמת מדרסים אלה יותר רפידות שונות מהסוג שנמכר כמוצר גנרי ללא התאנה אישית.

ניתן לומר כי כאשר קוראים לרפידות הגנריות הנמכרות בחנויות הספורט או בחנויות אחרות מדרסים, מדובר בעצם על תרגיל שיווקי שמטרתו היא למשוך קונים לרכוש את הרפידות הללו שכן, לא מעט אנשים מבינים את החשיבות והערך של מדרסים וכאשר הם בטוחים שהרפידות הגנריות המדוברות הם אכן המדרסים שהם קראו על היתרונות שלהם לא מעט, הם ירכשו אותם ולא ינסו למצוא משהו אחר. כאמור, רפידות מעין אלה הקרויות מדרסים ואינן מותאמות אישית לכפות הרגליים של האדם שסובל מבעיות רפואיות שונות ברגליים או מכאבים שונים, לא באמת יסייעו לו או ישפרו את מצבו.

מה הבדל בין מדרסים רגילים לבין מדרסים אורתופדיים?

ההבדל בין שני המוצרים הללו הוא גדול מאוד. בכדי להצליח לתמוך בכף הרגל וכתוצאה מכך בגוף כולו יש צורך לבחור מדרס המותאם אישית לכל אדם באופן אישי ולכל כף רגל בנפרד. חשוב לדעת שאף אדם איננו סימטרי ולכן, מדרסים חייבים להתאים לכף הרגל של כל אחד.

הרפידות אשר קוראים להם מדרסים ונמכרות בחנויות ספורט, בפארמים ועוד, הן מיוצרות באופן תעשייתי ואחיד ולמעשה הן לא מעניקות לגוף של האדם שום תמיכה ובטח שלא תמיכה אורתופדית. לכן, כל אדם שסובל מכאבים שונים בכפות הרגליים או בברכיים שלו, יציבה לא נכונה, כאבים בשל פציעות שונות ועוד, חייב לבחור במדרסים אורתופדיים שיעזרו לו בצורה הטובה ביותר, מתוך התאמה מוחלטת לכף הרגל שלו. התאמת המדרסים האורתופדיים יכולה להתבצע באמצעות שיטות שונות, כאשר חשוב מאוד שהשיטה תהיה מוצלחת על מנת שההתאמה לכף הרגל תהיה מקסימלית.

יתרונות השימוש במדרסים אורתופדיים

התפקיד של המדרסים האורתופדיים הוא גדול מאוד. ישנם כמה יתרונות לשימוש במדרסים הללו:

ראשית כל, המדרסים הללו בולמים זעזועים ומקטינים את המכות שמקבל עמוד השדרה בכל דריכה

המדרסים הללו תומכים ביציבה נכונה של הגוף ומונעים בעיות שעשויות להתפתח ובכך הקל את הנזרים הכרוניים שיכולים להיווצר בשל יציבה לא נכונה במשך שנים

המדרסים המדוברים מנטרלים את הכאבים בכפות הרגליים כתוצאה מפלטפוס, דורבן ובעיות שוינות אחרות

המדרסים משפרים את יכולת האחיזה של כף הרגל של כל אדם בקרקע וכך מקטינים את הסיכון לנפילות.

המדרסים תומכים בכפות רגליים סוכרתיות

אם אתם מחפשים מדרסים אורתופדיים איכותיים מאוד, בהתאמה אישית על ידי השיטות המתקדמות ביותר וכן, עשויים מהחומרים הטובים ביותר, כדאי שתבחרו את המדרסים של בטר באלאנס, אשר מהווים ללא ספק את המדרסים הטובים ביותר כיום עבור כל בעיה בכפות הרגליים או ברגליים, בעיות יציבה וכאבים גופניים נוספים כגון: כאבי גב, כאבי צוואר ועוד.

מדרסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד