י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קנס 5,000 ש"ח לגבאי

אכיפה בב"ב: חתונה בחצר ביה"ס; עשרות פוזרו מבית כנסת

כוחות משטרה חשפו אתמול אולם ענק בתוך בית ספר, רגע לפני שנערכה בו חתונה | השוטרים אפשרו את קיום החתונה לאחר שהורו לבעלי השמחה לצמצם את מספר המשתתפים לשמור על הנחיות משרד הבריאות | בית כנסת המוני פוזר ונערכה פשיטה על תלמוד תורה | צפו בתיעוד

אכיפה בב"ב: חתונה בחצר ביה"ס; עשרות פוזרו מבית כנסת
צמצום המשתתפים בחתונה בב"ב צילום: צילומסך

המשטרה הגבירה בימים האחרונים את אכיפת תקנות הקורונה בבני ברק ופשטה על מספר מוסדות ובתי כנסת. בד בבד, המשטרה חשפה אמש (רביעי) בית ספר בשכונת קרית הרצוג ובו אוהל שתוכננה להיערך בו חתונה.

השוטרים הנחו את בעלי השמחה בנוגע לשמירה על הנחיות משרד הבריאות, לרבות צמצום כמות המשתתפים, ריחוק נדרש וחובת עטיית מסיכות.

 בתוך כך, אתמול החל משעות הבוקר המשיכו שוטרי מרחב דן באכיפה בעיר בני ברק. ברחוב אברמסקי בעיר, הבחינו השוטרים בבית כנסת אשר נחזה להיות סגור, אולם בדיקה שנעשתה העלתה כי במקום יש עשרות מתקהלים בניגוד להנחיות.

השוטרים הורו על פיזור ההתקהלות ורשמו דוח לגבאי על סך 5,000 ש"ח בהמשך, התקבלו דיווחים על 3 תלמודי תורה פעילים בניגוד להנחיות. השוטרים הגיעו למקום והורו על פיזורם לצד רישום דו"ח למנהלים.

המשטרה פשטה הבוקר (חמישי) על ישיבה ברחוב מהרש"ל בבני ברק שפעלה בניגוד לתקנות הקורונה. כוחות המשטרה שהגיעו לעיר נתקלו בהתנגדות שהתפתחה להפרת סדר.

בהמשך ניסו מספר מפגינים לחסום את ציר רבי עקיבא בעיר. במהלך העימותים נפצעו שני שוטרים באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי. לפחות שני אדם נעצרו.

מהמשטרה נמסר כי במסגרת המאבק המשותף למניעת התפשטות נגיף הקורונה, החל משעות הבוקר המשיכו שוטרי משטרת ישראל באכיפה נגד גורמים אשר ביודעין ובמכוון מפרים את צו בריאות העם ומסכנים בכך את בריאותם ובריאות כלל הציבור".

 

 

קורונה אכיפה בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד