י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
30 משתתפים נקנסו

בחתונה בכפר חב"ד: חולה קורונה מאומת

חתונה שהתקיימה אמש באוהל בכפר חב"ד פוזרה ע"י המשטרה | במהלך ניסיונות ההימלטות של המשתתפים גילו השוטרים לתדהמתם כי אחד המשתתפים אובחן כחולה קורונה מאומת

בחתונה בכפר חב"ד: חולה קורונה מאומת
החתונה בכפר חב"ד צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ביצעה אתמול (רביעי) ביקורת בחתונה שהתקיימה באוהל בכפר חב"ד במטרה לוודא כי תקנות הקורונה נשמרות בהתאם. אלא, שבמהלך בדיקה שנעשתה במקום, גילו השוטרים להפתעתם כי אחד החוגגים הוא חולה קורונה מאומת. במהלך הביקורת רשמו השוטרים עשרות דו"חות ופיזרו את המשתתפים.

מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילות יזומה של אותר אתמול אוהל שהוקם בשטח פתוח בכפר חב"ד, כשבמקום מתקיימת חתונה בהשתתפות עשרות אורחים בניגוד להנחיות. "עם כניסת השוטרים למקום, החלו עשרות אנשים להימלט מהמקום", הוסיפו במשטרה.

החתונה בכפר חב"ד\\ צילום:דוברות המשטרה

במשטרה עדכנו כי בבדיקת הנוכחים במקום נמצא כי אחד ממשתתפי האירוע הינו חולה קורונה מאומת. השוטרים הורו לו להיכנס לבידוד וזימנו אותו לחקירה בסיום הבידוד. סה"כ נרשמו כ-30 דוחות לשאר משתתפי האירוע והם התבקשו להתפזר.

בד בבד, למרות ההיערכות המוקדמת של המשטרה בבני ברק לקראת אירועי ט"ו בשבט, לא נרשמו הלילה אירועים חריגים. כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', גורמים במשטרה אמרו כי נערכים לאירועי ט"ו בשבט בחצרות החסידויות: "כוחות גדולים מוכנים לפשוט על טישים שיתקיימו".

אכיפה קורונה כפר חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד