י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הוארך מעצרו של חשוד נוסף

יוגש כתב אישום נגד החשוד בהצתת האוטובוס בב"ב

המשטרה נערכת להגיש כתב אישום נגד קטין כבן 15 תושב בני ברק, החשוד בהצתת האוטובוס בבני ברק בתחילת השבוע שעבר | חשוד נוסף שמעצרו הוארך היום טען בבית המשפט, כי הקטין מנסה להפליל אותו: "הוא ניסה להפיל את זה עליי. יש לי עשרות עדים שהיו שם במקום"

הצתת האוטובוס בב"ב
הצתת האוטובוס בב"ב צילום: ב.ג.

המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט הצהרת תובע נגד קטין תושב בני ברק, החשוד בהצתת האוטובוס בתחילת השבוע שעבר בעיר, בלילה שבין ראשון לשני. במשטרה ובפרקליטות מתכוונים להגיש נגד הקטין כתב אישום כבר בימים הקרובים.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחלק הנוער בתחנת בני ברק, פתחו בחקירה בשבוע שעבר עם קבלת דיווח בדבר הפרות סדר בעיר בני ברק, "במסגרתן קומץ פורעי חוק הסבו נזק לרכוש, לרבות הצתת אוטובוס תוך ניסיון פגיעה בכוחות החירום וההצלה וסיכון הציבור שומר החוק".

כאמור, בתום חקירה ממוקדת, חשפו בלשי תחנת בני ברק את זהותו של החשוד- תושב בני ברק בן 15 בחשד להפרות סדר והצתת האוטובוס והוא נעצר, כאשר בהתאם לממצאי החקירה בית המשפט האריך את מעצרו.

בד בבד, בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בארבעה ימים נוספים את מעצרו של חשוד נוסף, גם הוא תושב בני ברק. נציג המשטרה טען במהלך הדיון כי החשוד קשר עצמו לאירועים. יצוין, הצעיר ממשיך להכחיש כל קשר להצתת האוטובוס. 

"שמעתי לגבי המעורב האחר, אחד העדים שהם רוצים לחקור, שאומר עליי שאני שרפתי", אמר הצעיר במהלך הדיון, " הוא ניסה להפיל את זה עליי. יש לי עשרות עדים שהיו שם במקום". עורכת דינו טענה כי מהסרטונים שנאספו מאז הארכת המעצר הקודמת לא ניתן לראות כי הואל וקח חלק פעיל באירוע.

"בנסיבות האלה, בהינתן העובדה שמדובר באזור מתועד, גם מבחינת מצלמות העירייה והן מדובר באירוע שתועד הן על-ידי המגזר עצמו, עשרות סרטונים שהגיעו לידי היחידה החוקרת, אני חושבת שבדברים אלו יש כדי לשפוך אור על גרסת החשוד שטוען מהרגע הראשון שהוא מתעד בכלל", אמרה פרקליטתו עו"ד יעל מסיקה.

 

אוטובוס הצתה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד