י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שלח הקלטה קולית

כתב אישום נגד קטין שהיה מעורב באירועי ההצתה בבני ברק

כתב אישום הוגש היום נגד קטין בן 15 תושב בני ברק, בגין מעורבותו באירועי ההצתה ברחוב אהרונוביץ' בעיר בתחילת השבוע החולף. הנאשם תועד בסרטונים שצילמו אזרחים וכן במצלמות אבטחה שהוצבו על ידי העירייה באזור

כתב אישום נגד קטין שהיה מעורב באירועי ההצתה בבני ברק
בני ברק בוערת צילום: אבי גדלוביץ'-בחדרי חרדים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) לבית המשפט לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 15 תושב בני ברק, בגין מעורבותו באירועי ההצתה ברחוב אהרונוביץ' בעיר בתחילת השבוע שעבר. כזכור, הצתת השריפות וביניהן האוטובוס, גררה סערה רבה ועוררה דיון ציבורי נרחב סביב סוגיית נוער השוליים בבני ברק.

הקטין מואשם בעבירות של מעשי פזיזות ורשלנות באש, שיבוש מהלכי משפט ושתי עבירות של היזק בזדון בצוותא, שביצע במהלך אירועי התפרעויות בעיר בני ברק. הנאשם תועד בסרטונים שצילמו אזרחים וכן במצלמות אבטחה שהוצבו על ידי העירייה באזור.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד צופיה טייץ, "בתקופה הרלוונטית, שרר בארץ מצב חירום עקב התפרצות נגיף הקורונה, וחל סגר הדוק במדינה. על רקע ניסיונות משטרת ישראל לאכוף הפרות הסגר בעיר בני ברק, התקיימו הפגנות רבות משתתפים בעיר, אשר כללו התפרעויות, הצתות רכוש, ועימותים אלימים בין אזרחים לשוטרים".

כתב האישום מתאר את מעורבותו של הקטין במעשה ההצתה, שכמעט והסתיים באסון. "בתאריך 24.1.21", נכתב, "עבר הנאשם בין מספר מוקדי התפרעות ולקח חלק פעיל בהתפרעויות. בין היתר, הצית פח אשפה, הדליק זיקוקים לכיוון הרחוב, תלש מטף כיבוי אש של אוטובוס, שנחסם על ידי מתקהלים, וריסס בעזרתו את תוככי האוטובוס ועוד".

בנוסף, לאחר שפורסם סרטון בו מתועדים מעשי ההצתה, שלח הנאשם הקלטה קולית לחברו אשר היה עימו בעת מעשי ההצתה, ובה תיאם עימו כי יגיעו למחרת לבית האישה שהסריטה את הסרטון "לרסס לה על הבית". בין היתר, אמר "נשבור לה את הדלת. אני הולך לעשות לה כזה בלאגן ואתה בא איתי מחר".

הצתה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד