כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בעלי המקצוע נקנסו

החתונה ההמונית בבית הכנסת פוזרה • תיעוד

רגע לפני סיום הסגר, חשפה המשטרה חתונה שהתקיימה בבית כנסת בהרצליה בהשתתפות עשרות בני אדם | חלק מהנוכחים, ביניהם מנהל המקום ובעלי המקצוע נקנסו ב-5,000 שקלים

שוטרים בחתונה. אילוסטרציה
שוטרים בחתונה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פשטה במהלך סוף השבוע על חתונה המונית שהתקיימה בבית כנסת בהרצליה, בהשתתפות עשרות בני אדם. על פי המשטרה, האירוע התקיים תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. 

שוטרים שהגיעו למקום פיזרו את החתונה וקנסו את המשתתפים ובעלי המקצוע. מהמשטרה נמסר כי היא  "ערכה בסוף השבוע אכיפה למען שלום הציבור ובטחונו, במסגרתה השוטרים איתרו חתונה רבת משתתפים בבית כנסת ברח' הנשיא יצחק בן צבי בהרצליה".

במשטרה הוסיפו כי שוטרי תחנת גלילות שהגיעו למקום, הבחינו בעשרות משתתפים, צלם, אנשי תזמורת, אנשי קייטרינג. בהמשך השוטרים פיזרו את החתונה, קנסו את בעלי המקצוע ואת בעל האולם וחילקו 6 דו"חות ע"ס 5,000 ש"ח לכל אחד.

"ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו", נמסר מהמשטרה

הבוקר (ראשון), אחרי שבועות ארוכים, יצאה ישראל מהסגר, אך במשטרה מתכוונים להמשיך באכיפת ההגבלות שעדיין נותרו. בתוך כך, במהלך סוף השבוע החולף, נרשמו על ידי השוטרים 8,464 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ.

המשטרה פעלה בימים האחרונים נגד הפרת ההנחיות, כשמרבית הדו"חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת על פי החוק. הבוקר, כאמור, כבר הוסרה מגבלת האלף מטרים. "משטרת ישראל ממשיכה בפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל", נמסר מהמשטרה.

על פי נתוני המשטרה, 1,070 מסך הדו"חות ניתנו בגין אי עטית מסיכה, 115 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 90 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 182 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה. עם הסרת הגבלות התנועה החל מהבוקר, המשטרה תתמקד בשבוע הקרוב בפיקוח ובאכיפת התקהלויות אסורות, חובת עטית מסיכה במרחב הציבורי, חובת הבידוד והגבלות המסחר.

 

קורונה אכיפה הרצליה בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד