ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
משפט ההדחה

עורך דינו של טראמפ שביקש דחייה בגלל השבת, חזר בו

אחרי שקיבל דחייה מצד הסנאט, עורך דינו האורתודוקסי של הנשיא לשעבר טראמפ חזר בו מבקשתו לדחות את הדיון בעקבות השבת והבהיר כי הגיע להבנה עם צוות ההגנה של מרשו, כי ההליכים מצידו יסתיימו עוד לפני כניסת השבת

עורך דינו של טראמפ שביקש דחייה בגלל השבת, חזר בו
טראמפ עם מסכה צילום: מתוך הטוויטר שלו

בשבוע שעבר ביקש עורך הדין דיוויד שון, פרקליטו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, לקבל אישור לעכב את ההליכים במשפט הדחתו, במידה והם יתארכו עד יום שישי לאחר כניסת שבת, כפי שהם צפויים להתארך, אך ביום שני הוא חזר בו מהבקשה ואמר כי הגיע לפתרון עם הצוות המשפטי של הנשיא לשעבר כי תפקידו של שון יושלם עד כניסת השבת הקרובה.

"התפקיד שאני ממלא יטופל באופן מלא לשביעות רצון צוות ההגנה", אמר שון במכתב, שפרסמה לראשונה מגי הברמן, כתבת ה'ניו יורק טיימס', עורך הדין דייוויד שון הודה למנהיגי הסנאט על האדיבות בכך שקיבלו את בקשתו.

אתמול החל יום הדיונים הראשון במשפט ההדחה השני של דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. הסנאט שמע את עמדת התביעה כפי שהציגו נציגים מבית הנבחרים המכונים גם "מנהלי ההדחה" ואת טענות ההגנה של פרקליטיו של הנשיא לשעבר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אחד מעורכי הדין הראשיים של טראמפ, הודיע ​​למנהיגי הסנאט ביום שישי האחרון כי הוא יהודי שומר מצוות המקפיד על שמירת שבת, ולכן לא יוכל להשתתף בהליך שאמור להתקיים ביום שבת, במכתב שפורסם ב'ניו יורק טיימס', ביקש עורך הדין דייוויד שון להשהות את המשפט אם הוא לא יסתיים לפני כניסת השבת, כיוון שהוא לא יוכל להגיע עד יום ראשון.

"אני מתנצל על אי הנוחות, אך בקשתי כי הליכי הדחה לא יתנהלו במהלך השבת היהודית, אני יודע שזה יגרום לאחרים בעיה" כתב שון במכתב. "אך האיסורים לעבוד בשבת הם חובה עבורי, לכן עם כל הכבוד, אין לי ברירה אלא להגיש בקשה זו".

בהצהרה במוצאי שבת אמר דוברו של צ'אק שומר, מנהיג המפלגה הדמוקרטית בסנאט, כי בקשתו של עורך הדין התקבלה, אך לא פירט כיצד. "אנו מכבדים את בקשתו וכמובן נתאים את עצמינו לבקשה" אמר הדובר, ג'סטין גודמן. "השיחות עם הגורמים הרלוונטיים על מבנה המשפט נמשכות".

דונלד טראמפ הליך הדחת הנשיא טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד