י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נסיבות התאונה נחקרות

בעיצומה של השבת: שני הרוגים בהתרסקות מסוק בעמק יזרעאל

בהתרסקות מסוק היום בשעות הצהריים באזור עמק יזרעאל, נהרגו שני בני אדם כבני 60 תושבי מרכז הארץ | חוקרי תעופה בודקים בשעות אלו את נסיבות התאונה | חובשי מד"א שהגיעו לזירה הקשה: "ראינו מרחוק את העשן ושהתקרבנו למקום ההתרסקות, ראינו את המסוק שעלה באש"  

בעיצומה של השבת: שני הרוגים בהתרסקות מסוק בעמק יזרעאל
מסוק של מד"א צילום: דוברות מד"א

שני בני אדם נהרגו היום בצהריים (שבת) בהתרסקות מסוק סמוך למושב כפר יחזקאל בעמק יזרעאל. טרם ברור מה הוביל לתאונה הקטלנית וחוקרי תעופה בודקים בשעה זו את נסיבותיה. לפי עדי ראייה, המסוק פגע בכבלי חשמל ונפל אל הקרקע. גם גרסה זו נבדקת על ידי החוקרים.

כוחות הצלה גדולים הוזעקו לנקודת ההתרסקות ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם של שני ההרוגים, תושבי המרכז כבני שישים. ההתרסקות התרחשה סמוך לשעה 13:30 בצהריים, אז דיווחו עדי ראייה למשטרה ולמד"א על האירוע הקטלני.

חובש בכיר במד"א יוסי ניימרק ופראמדיקית מד"א ספיר בוכובזה סיפרו: "בדרך לאירוע חברנו לניידת משטרה שהובילה אותנו לעומק השטח החקלאי. ראינו מרחוק את העשן ושהתקרבנו למקום ההתרסקות ראינו את המטוס שעלה באש. 2 הטייסים היו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום."

ממד"א נמסר כי בשעה 13:35 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב גלבוע על מטוס קל שהתרסק בשטח פתוח צפונית לכביש 71, בין סולם לכפר יחזקאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 2 נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותם.

על פי המשטרה, בשטח פתוח בשדה לגידול גזר, צפונית לכביש 71 (סמוך לישוב יחזקאל) מסיבה שטרם ברורה התרסק כלי טייס קל. עוד נמסר כי כתוצאה מההתרסקות הטייס ונוסע נוסף שהיה עימו, נפצעו באורח אנוש והצוות הרפואי שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם.

גופות ההרוגים הועברו למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי. שוטרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי תאונות אויריות חוקרים את נסיבות התאונה.

התרסקות מסוק עמק יזרעאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד