י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשנות ה-60 לחייו

מפחיד: השכן הערירי נמצא ללא רוח חיים

ערירי בשנות ה-60 לחייו נמצא בסמוך לצאת השבת כשהוא לא רוח חיים בדירתו בשכונת אור החיים בבני ברק. אמש סיפר לאחד השכנים כי הוא אינו חש בטוב

מפחיד: השכן הערירי נמצא ללא רוח חיים
ההלוויה ברחוב נועם אלימלך צילום: זק"א תל אביב

תושבים בבניין מגורים ברחוב נועם אלימלך בבני ברק, הזדעזעו לגלות היום (שבת) כי אחד השכנים, אדם ערירי בשנות ה-60 לחייו, שהתגורר בשנים האחרונות במחסן בבניין - שוכב ללא רוח חיים על רצפת החדר. השכנים הזעיקו את כוחות ההצלה, אך אלו נאלצו לקבוע את מותו.

הנפטר, שמעון רובין, התגורר ב-15 השנים האחרונות במחסן שהקצו עבורו השכנים. אמש, הוא פנה לאחד השכנים וסיפר כי הוא אינו חש טוב. זה הביא לו כוס תה, אך לאחר שהוא לא נראה בהמשך, החלו לדאוג למצבו. היום, לפני יציאת השבת, ירד אחד הדיירים לשאול בשלומו וגילה אותו שוכב כשהוא ללא רוח חיים.

אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים' על "אדם טוב שלא הזיק לאיש". לדבריו, הדיירים דאגו באופן מיוחד לכל מחסורו. "מצער לראות איך אדם נפטר כך ללא שיש מי שיסייע לו", הוא הוסיף.

מארגון זק"א תל אביב נמסר כי "כוחות משטרה וזק"א תל אביב שהוזעקו למקום טיפלו בנפטר ודאגו לכבוד המת". בהודעה נאמר כי "במהלך השבת האחרונה אותר גבר חרדי ערירי כבן 65 אשר התגורר בגפו במחסן ברחוב נועם אלימלך בעיר בבני ברק כשהוא ללא רוח חיים".

"בפעילות מתנדבי זק"א תל אביב נמנעה העברתו למכון לרפואה משפטית. בשעה זו מתקיימת מסע הלווייתו בעיר בני ברק בהתאם להנחיות משרד הבריאות", נמסר.

ערירי גופת נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד