י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מנדלבליט ארור" • צפו

חה"כ לשעבר זומן לחקירה ותקף את היועמ"ש

ד"ר מיכאל בן ארי שהגיע היום לתחנת המשטרה לאחר שזומן לחקירה, תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "אני מבקש מ'הארור' שיגיש נגדי כתב אישום. משטרת מחשבות וסתימת פיות"

חה"כ לשעבר זומן לחקירה ותקף את היועמ"ש
בן ארי בעימות עם שוטר, ארכיון צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר ואיש תנועת עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, זומן היום (שני) לחקירה ביחידה המרכזית של משטרה, לטענתו בעקבות דברים שכתב ברשתות החברתיות. טרם ברור בגין אלו התבטאויות החליטו במשטרה לזמנו.

בסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר שלו מחוץ לתחנת המשטרה אמר בן ארי: "עוד פעם אני מוזמן לחקריה בימ"ר ש"י, כי מנדלבליט שלח אותם להקריא לי כמה ציוצים". 

"אתם יודעים שיש כאלו שאפשר להטריד אותם, רק כי הם יכולים", הוסיף בן ארי, "אני מבקש מהארור (מנדלבליט) שיגיש נגדי כתב אישום. לפני שנתיים אמרת שיש לך מאסה קריטית נגדי, תגיש כבר כתב אישום".

עוד הוסיף בן ארי בסרטון שפרסם: "אבו שחאדה יכול להגיד שרוצחים זה 'אחלה', שזו השפה שלו. איימן עודה יכול לקבל כפסי טרור. אבל אותו לא תחקור. אותי אתה חוקר כי אני אומר האמת".

בציוץ בטווויטר כתב בן ארי: "הבוקר שוב מוזמן ל'חקירה', להקריא לי ציוצים וטוקבקים. מנדלבליט יכול; היום אני מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות. עודה יכול לקבל כספי טרור, לא ייפסל ולא ייחקר. היזבק שחאדה יהללו רוצחים יקבלו הכשר".

"תגידו את האמת תחקרו. שיגיש כתב אישום ונתמודד בבית משפט מול מסכת השקרים של הארור", הוסיף בן ארי.

 

 

מיכאל בן ארי חקירה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד