י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוגש כתב אישום

בשכונה החרדית: הטיח סלע בפניו של מבוגר - בגלל ויכוח על חלוקת עלונים

כתב אישום שהוגש היום בבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים, נגד קטין כבן 17.5 תושב העיר, חושף פרטים אודות התקרית שהתרחשה בשכונת הר נוף בבירה, במהלכה הטיח הקטין סלע בפניו של אדם מבוגר בן 62 - לאחר שביקש ממנו להפסיק לחלק עלוני פרסום

בשכונה החרדית: הטיח סלע בפניו של מבוגר - בגלל ויכוח על חלוקת עלונים
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שמני) לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר, בן כ- 17.5, אשר הטיח סלע בפניו של אדם מבוגר בן 62, על רקע ויכוח שהסלים סביב חלוקת עלוני פרסום בתיבות הדואר. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אהוביה שטרן, בתאריך 21.2.21, הנאשם חילק יחד עם חברו עלונים בתיבות דואר בשכונת הר נוף בי-ם ללא תמורה. דייר אחד הבניינים שראה זאת, ביקש מהם לחדול ממעשיהם וכתוצאה מכך התפתח ויכוח, אשר הוביל לקטטה.

בשלב מסוים, הצעיר וחברו ברחו מהבניין החוצה, המתלונן הבחין בכך, רדף אחריהם, הרים את העגלות אעם העלונים ושפך את תכולתן על הכביש.

מכתב האישום עולה, "כי בעת הזו גמלה בליבו של הנאשם החלטה לפגוע במתלונן ולגרום לו חבלה חמורה נוכח מעשיו". אז, כך על פי כתב האישום החמור, "הנאשם הרים מהאדמה סלע ברוחב של כ-20 ס"מ והתקדם לעברו של המתלונן, אשר ביקש ממנו כי יניח את הסלע והרים את העגלה הריקה אל מול פניו כדי להגן על עצמו.

הנאשם המשיך להתקדם לעברו, איים כי יהרוג אותו, במילים כמו "עזוב את העגלה...תוריד את זה עכשיו, אני ארצח אותך זקן...אני ארצח אותך" ולאחר מכן, דחף הנאשם את המתלונן והפילו על הקרקע. אז, הרים הנאשם את הסלע שנפל על הכביש, וכשהוא עומד מעל המתלונן ואומר לו שוב "אני ארצח אותך", הטיח הנאשם את הסלע בעוצמה בפניו ומיד לאחר מכן, ברח מהמקום.

כתב אישום הר נוף אלימות עלונים פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד