י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאז שעות הצהריים

חשש כבד: שני חרדים נעדרים במדבר יהודה

מתנדבי יחידת החילוץ של המשטרה עורכים בשעה זו חיפושים אחר שני חרדים שיצאו לטייל בנחל אוג שבמדבר יהודה - אך מאז שעות הצהריים נותק עמם הקשר 

חיפושים, ארכיון
חיפושים, ארכיון צילום: יחל"צ עציון-יהודה

שני חרדים בני 25, תושבי ירושלים, שיצאו היום (שלישי) בשעות הצהריים לטיול בנחל אוג במדבר שבצפון ים המלח, נעדרים מזה שעות ארוכות - וקיים חשש לחייהם. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. בשעות האחרונות הוקפצו כוחות משטרה יחד עם יחידת החילוץ 'מגילות ים המלח' לאזור בניסיון לאתרם.

מתנדבי יחידת החילוץ נעזרו ברחפנים וציוד חילוץ במטרה לאתרם בהקדם האפשרי. הערכה היא שככל שחולפות השעות גוברת הסכנה לשני המטיילים החרדים. יצוין, כי מדובר במסלול מורכב שבעבר נעדרו בו לא מעט מטיילים.

מיחידת החילוץ 'מגילות ים המלח מחוז ש"י' נמסר כי התקבל דיווח ראשוני על שני מטיילים שיצאו לטייל בנחל אוג בשעות הצהריים ומאז אבד עימם הקשר. "מתנדבים של היחידה בסיוע רחפנים בדרכם לנחל", הוסיפו ביחידת החילוץ.

המקרה המפורסם ביותר של נעדרים בנחל, אירע בשנת 2017, אז אבד הקשר עם בחור ישיבה כבן 22 שאותר לאחר כמעט יממה. גם אז פעלו עשרות מתנדבים ואנשי חילוץ במשך שעות ארוכות. החיפושים אחריו נערכו באמצעות מסוקים ובסיוע פצצות תאורה והוא נמצא בסופו של דבר כשהוא בריא ושלם.

חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד