י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חשד סביר"

הוארך מעצרו של 'הגנב המחופש' מבני ברק

נזמי דקאק, בן 33 ממזרח ירושלים, שנעצר אמש (רביעי) במרכז בני ברק כשהוא מחופש לאברך חסידי בחשד לגניבת מספר כלי רכב בעיר הכחיש בחקירתו את המיוחס לו | בית המשפט החליט להאריך את מעצרו ובמקביל להעביר אותו בדיקה פסיכיאטרית

הוארך מעצרו של 'הגנב המחופש' מבני ברק
ערבי מחופש בב"ב צילום: דוברות השומרים

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של נזמי דקאק, בן 33 ממזרח ירושלים, שנעצר אמש (רביעי) במרכז בני ברק כשהוא מחופש לאברך חסידי - לאחר שעל פי החשד גנב מספר כלי רכב בחודש האחרון, כפי שפורסם לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים'.

בחקירתו, הכחיש דקאק את המיוחס לו. עורך דינו ביקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. נציג המשטרה הסביר במהלך הדיון כי "מדובר בחשוד בן מיעוטים שהתחזה לאוכלוסייה בעלת מאפיינים ייחודיים ולפני מספר ימים ניצל הזדמנות נכנס לרכב וגנב אותו. לדבריו, "הוא אותר באמצעות סרטון שהופץ באותה עיר. הוא נעצר נחקר והוא מכחיש".

כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', בחודש האחרון התקבלו בארגון 'השומרים' בבני ברק מספר תלונות מנהגים על כך שרכבם נגנב באזור רחוב הרב שך והרחובות הסמוכים, בזמן שירדו והשאירו את הרכב מונע למספר דקות.

מתנדב הארגון שפיטרל אתמול באזור רחוב חזון אי"ש בעיר, זיהה את החשוד כשהוא שוב מחופש לחרדי, לבוש עם כובע וחליפה ומסתובב באופן מחשיד ככל הנראה בניסיון לבצע גניבה נוספת של רכב.

המתנדב הזעיק מתנדבים נוספים שהגיעו למקום ועיכבו את אותו. הוא נלקח על ידי שוטרי סיור ממשטרת מרחב דן לתחנת המשטרה בבני ברק.

השופט אור ממון החליט, כאמור, להאריך את מעצרו בחמישה ימים והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", אמר השופט בהחלטתו.

ערבי גנב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד