י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעודה מתייסרת מהניתוח

אולמרט תוקף: שרה נתניהו מסוכנת; ביבי סמרטוט

ראש הממשלה לשעבר אולמרט התייחס לטענה כי יש 'הסכם סודי' בין בני הזוג נתניהו ואמר כי הוא "מערער את היסודות של משטר דמוקרטי" | בנוסף תקף את נתניהו עצמו: "הסמרטוט הזה הוא שחקן תיאטרון"

אולמרט תוקף: שרה נתניהו מסוכנת; ביבי סמרטוט
אהוד אולמרט / בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש /עמית שאבי, פלאש 90

בעוד הגברת שרה נתניהו מחלימה מהניתוח שעברה במוצ"ש, על רקע חשיפת פרשת "ההסכם הסודי", בין בנימין לשרה נתניהו, התראיין היום (שני) ראש הממשלה לשעבר, העבריין המורשע אהוד אולמרט ואמר כי הוא לא מופתע שיש כזה הסכם.

"אני מכיר אנשים שהתברר לי מפיהם שאת הראיון למינוי שלהם לא עשה ראש הממשלה, עשתה אשתו. העדות של ארצי רק בדיעבד נתנה גיבוי למה שאנחנו רואים במו עינינו כמעט מדי יום", טען אולמרט בכנס הבחירות של 'ג’רוזלם פוסט'.

בנוסף, ראש הממשלה לשעבר תקף את שרה נתניהו בעודה מאושפזת בבית החולים 'הדסה עין כרם' ומחלימה מניתוח, ואמר: "זה מסכן את מדינת ישראל. זה מערער את היסודות של משטר דמוקרטי, מבלי שהיא חייבת לתת הנמקות ולדווח לשום גורם".

"והסמרטוט הזה שנושא בתואר ראש הממשלה הוא שחקן התיאטרון שצריך לחפות על העובדה שהוא לא מקבל את ההחלטות", התייחס אולמרט לראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו.

כזכור, דוד ארצי, המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר, טען כי נחשף לחוזה שערך עו"ד דוד שמרון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בשנות ה-90, מסמך שמכיל הסכמות על כך שאשת ראש הממשלה תאשר את מינוי ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל.

אהוד אולמרט שרה נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד