י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחד העצורים נמלט מהשוטרים

י-ם: מאות קיצונים מפגינים בבר אילן נגד תוואי הרכבת הקלה. צפו

עימותים קשים בירושלים בין קיצונים לשוטרים במהלך הפגנה שנערכת בשעה זו נגד מתווה הרכבת הקלה שצפוי לעבור בשכונות החרדיות בעיר. המפגינים הרבים מנסים לפרק את הגדרות שסביב אתר הבניה ובכך למנוע את עבודתם של הפועלים במקום. עצור הצליח להימלט מהשוטרים

י-ם: מאות קיצונים מפגינים בבר אילן נגד תוואי הרכבת הקלה. צפו
המחאה נגד הרכב הקלה צילום: ישי ירושלמי

מאות בני אדם מפגינים בשעה זו (שלישי) במחאת ה'עדה החרדית' המתקיימת ברחוב בר אילן נגד הקמת 'הקו הירוק' של הרכבת הקלה שצפוי לעבור באזור השכונות החרדיות בירושלים. המפגינים מנסים למנוע פיזית את המשך העבודות.

לפי שעה, נרשמים במקום עימותים בין המפגינים לכוחות משטרה ששוהים באזור בניסיון לאפשר את המשך העבודות. המפגינים הרבים מנסים לפרק את הגדרות שסביב אתר הבניה ובכך למנוע את עבודתם של הפועלים במקום.

בתיעוד של צלם 'בחדרי חרדים', ניתן לראות את אחד העצורים מצליח להימלט מידי השוטרים - בסיוע מפגינים נוספים. עד כה נעצרו לפחות ארבעה מהמפגינים והעימותים במקום נמשכים.

מהמשטרה נמסר כי "בשעה זאת מתקהלים מאות מפגינים ברחוב בר אילן בירושלים וחלקם מפר את הסדר. כוחות משטרה פועלים במקום ועד כה נעצרו 4 חשודים בהפרת הסדר הציבורי".

הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר במחאה היום. צילום: דוד ארזני

מוקדם יותר היום פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כי לאחר שנים ארוכות בהן נמנע מהשתתפות בהפגנות הקנאים, הודיע לראשונה הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר, מרבני חסידות ברסלב על כוונתו להשתתף בהפגנה בבר אילן.

בחודשים האחרונים החלו להוביל חלק מקהילות ה'נטורי קרתא' ממאה שערים מאבק אלים ורצוף נגד עבודות הרכבת הקלה בירושלים, כשמידי כמה ימים נרשמים בציר בר אילן – עימותים קשים מצד עשרות מפגינים קיצוניים המתנגדים ל'קו הירוק' של הרכבת הקלה, עם מאבטחי האתר וכוחות המשטרה שזורמים למקום.

עבודות הרכבת הקלה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד