ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אסון כבד

תאונה קטלנית בצפון: זוג בשנות ה-70 - נהרגו

בני זוג בשנות ה-70 לחייהם היו מעורבים בתאונת דרכים עם משאית. כתוצאה מהתואנה הקשה, הגבר מת  במקום, האישה פונתה לבית החולים, אך שם למרבה הצער נקבע מותה

תאונה קטלנית בצפון: זוג בשנות ה-70 - נהרגו
זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

בתאונה דרכים קשה שאירעה מוקדם יותר היום (רביעי) בכביש 899 בין גורן לאיילון, נהרגו בני זוג כבני 70. הגבר חולץ על על ידי לוחמי האש ומותו נקבע בזירת התאונה. האישה פונתה לבית החולים לגליל בנהריה אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. חוקרי תאונות של משטרת התנועה בודקים את נסיבות התאונה.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי הובאה ללא רוח חיים אשה בת 70, תושבת חיפה, שנפגעה באורח אנוש בתאונת דרכים בסמוך לקיבוץ אילון. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים.

נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה, גבר בן 44 מכפר סמיע, הובא למרכז הרפואי ועובר בדיקות בדיקות בשעה זו.

"מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי ומשאית", סיפר חובש בכיר במד"א הנרי קרואר ופראמדיק מד"א מימון גבאי, "הרכב היה בתעלה בצד הכביש כשהוא מעוך לחלוטין בחלקו הקדמי, ובתוכו נלכדו גבר ואישה כשהם מחוסרי הכרה".

לדבריו, "תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בהם בדיקות רפואיות, נהג הרכב גבר בשנות ה-70 שסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. אישה שישבה במושב ליד הנהג, סבלה מחבלות קשות גם היא ולאחר שחולצה, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה קשה".

תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד