י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כואב לי הלב"

לא התחסנו: הארגון הפסיק את פעילותם של מאות מתנדבים

ארגון 'איחוד הצלה' קרא לפני כחודש למתנדביו להתחסן. היום, עם פקיעת המועד האחרון שהציבו בארגון לחיסון, הודיעו בארגון על השעייתם של מאות מתנדבים שלא נטלו את החיסון

לא התחסנו: הארגון הפסיק את פעילותם של מאות מתנדבים
מתנדבי 'איחוד הצלה', אילוסטרציה צילום: חדשות 24

ארגון 'איחוד הצלה' הודיע היום (חמישי) כי הפסיק את פעילותם של 288 מתנדבים שלא התחסנו נגד הקורונה. לפני כחודש הודיעה הנהלת הארגון לכלל המתנדבים כי אלו שלא יחוסנו עד לתאריך ה-7.3 בשני חיסונים נגד קורונה לא ימשיכו לפעול במסגרת איחוד הצלה.

הארגון, אשר מפעיל רשת של 6,000 אנשי רפואה מתנדבים המגישים עזרה ראשונה מהירה, הפסיק היום כאמור את פעילותם של 288 מתנדבים שלא התחסנו. כעת 100% מהמתנדבים שפעילים בארגון מחוסנים נגד הנגיף. נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר היום כי "החובשים, הפרמדיקים והרופאים שמתנדבים באיחוד הצלה מעניקים בכל יום עזרה ראשונה מהירה ומצילת חיים לכ-2,000 חולים ופצועים".

לדבריו, "אנו חשים אחריות לשמירה על בריאות המטופלים, המתנדבים ובני משפחותיהם. לכן הנחיתי יחד עם הנהלת הארגון את כלל המתנדבים להתחסן. רוב המתנדבים מבינים את חשיבות החיסון ועשו זאת".

ביר הוסיף: "אני חליתי בקורונה והייתי מאושפז, מורדם ומונשם, במשך 5 שבועות. כמעט קיפחתי את חיי בגלל הקורונה ולפני שהרופאים הרדימו אותי נפרדתי מילדי ואשתי משום שסיכויי ההחלמה שלי היו נמוכים מאוד. המטרה שלי היא למנוע סבל מיותר ואת סיכוני הקורונה מהמטופלים, מהמתנדבים ומבני משפחתם".

"אני אוהב מאוד את כל מתנדבי איחוד הצלה וכואב לי הלב שנאלצנו להפסיק את פעילותם של מי שלא התחסנו", אמר, "אבל אכפת לי מחייהם ומחיי מטופלנו. במידה ומתנדבים שפעילותם הופסקה יתחסנו או שהמגיפה תיעלם ולא יהיה עוד צורך בחיסון, הם יוכלו לשוב ולהציל חיים".

חיסון לקורונה איחוד הצלה סבב פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד