י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אנחנו לא מעכלים"

הוארך מעצרו של האב החרדי החשוד ברצח בנו

הוארך מעצרו של האב החרדי תושב קרית גת שעל פי החשד רצח אמש את בנו בן ה-14 בדקירות סכין. בית המשפט הורה לשלוח את האב לבדיקה פסיכיאטרית | השופטת: "עדויות נוספות בתיק מעידות על הלך נפשי"

הוארך מעצרו של האב החרדי החשוד ברצח בנו
זירת הרצח בקרית גת צילום: דוברות זק"א

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) בשבוע ימים את מעצרו של האב החרדי כבן ה-37, שנעצר הלילה לאחר שעל פי החשד רצח את בנו בדקירות סכין בביתם שבקרית גת. בית המשפט הורה לשלוח את האב לבדיקה פסיכיאטרית.

הלם בקרית גת: נקבע מותו של הנער שעפ"י החשד נדקר ע"י אביו

השופטת דורית בנדה ציינה בהחלטתה להאריך את מעצרו כי "עדויות נוספות בתיק מעידות על הלך נפשי מסוים שהיה בו לפני האירוע החמור". האב לא דיבר בבית המשפט בטענה שאסור לו.

השופטת קבעה כי "הוא יישלח לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי לבדיקה אם הוא כשיר לעמוד לדין ואם היה אחראי למעשיו". "בשלב הנוכחי", הוסיפה, "חוות הדעת איננה קובעת חד משמעתית אם הוא היה במצב פסיכוטי או לא".

מוקדם יותר סיפר אחיו של החשוד ברצח לאתר N12 כי לא ברור מה הוביל אותו לבצע את המעשה. "אנחנו לא מעכלים לחלוטין, אנחנו לא מבינים איך זה קרה, זה הדבר האחרון שהיינו חושבים שיקרה עם האדם הזה".

לדבריו, האדם הזה היה איש, אבא למופת, איש מסור, איש אוהב אדם, אוהב את כל המשפחה. אדם שתמיד ניסה לעזור, איפה שיכל להיטיב הוא היטיב עם המשפחה וההורים שלו, הוא התמסר אליהם בצורה לא רגילה".

קרית גת רצח הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד