י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

אחרי המהומות ב'גאולה': ההורים שנעצרו - ישוחררו

מעצרם של זוג הורים בשכונת גאולה בירושלים - הוביל היום בצהריים לעימותים קשים בין חרדים קיצוניים לכוחות המשטרה | השוטרים שהגיעו מלווים באנשי רווחה, עצרו את ההורים לחקירה. יחד איתם נעצרו שלושה חשודים בהפרת הסדר הציבורי כעת, עם התערבותו של חבר מועצת העיר אלחנן גרוסבוים, ההורים צפויים להשתחחר ממעצר 

אחרי המהומות ב'גאולה': ההורים שנעצרו - ישוחררו
מעצר ההורים בי-ם צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

זוג ההורים שנעצרו מוקדם יותר היום (חמישי) בפעילות של שירותי הרווחה בשכונת גאולה בירושלים - אירוע שהוביל למהומות קשות בין המשטרה לעשרות חרדים קיצוניים - צפויים להשתחרר בשעה הקרובה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההורים ישוחררו בעקבות פעילותו של חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק הרווחה אלחנן גרוסבוים, שלקח את חסותו על הטיפול במקרה המורכב לבקשתם של עסקני העדה החרדית. עוד נודע כי גרוסבוים הגיע להבנות מול המשטרה ושירותי הרווחה - מה שהוביל לשחרורם של ההורים.

• שירותי הרווחה נכנסו לשכונה; עימותים פרצו

כזכור, לפחות שלושה בני אדם נעצרו בעימותים שהתפתחו היום בין חרדים קיצוניים לכוחות משטרה בשכונת גאולה בירושלים, בעקבות טיפול משטרתי במקרה הקשור לשירותי הרווחה ברחוב רלב"ח בשכונה בשכונה.

במהלך הטיפול המשטרתי, החלו להתאסף במקום עשרות בני אדם מחוגי הקנאים בירושלים, והתעמתו עם כוחות המשטרה. בניסיון לפזר את המתקהלים, תועד אחד השוטרים משתמש באקדח טייזר.

בתיעודים מהמקום, נראים השוטרים משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות. לאחר שהרוחות התלהטו, החלו לזרום למקום כוחות משטרה גדולים בסיוע פרשים ולוחמי יס"מ. בתום שעה קלה, הצליחה המשטרה להשיב הסדר. 

מהמשטרה נמסר כי "במהלך פעילות כוחות משטרה יחד עם גורמי רווחה בשכונת גאולה בירושלים, החלה התקהלות של עשרות אנשים במקום תוך הפרת סדר ועימותים עם השוטרים ואף יודו אבנים לעברם".

 

רווחה עימותים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד