י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שלוש שנים אחרי העונש

אלאור אזריה פותח מאפייה: "זה הניצחון שלי"

בוטיק הניצחון הוא שמה של המאפייה החדשה שפתח החייל שריצה עונש לאחר שירה למוות במחבל שהיה כבר פצוע על הקרקע. "זה הניצחון שלי. איפה הייתי לפני חמש שנים בדיוק ואיפה אני היום"

אלאור אזריה פותח מאפייה: "זה הניצחון שלי"
אזריה מול קהל תומכיו ביציאתו מהכלא צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שלוש שנים לאחר שריצה את עונשו בגין הריגת המחבל בחברון, אלאור אזריה פותח עסק בשם "בוטיק הניצחון". "למרות שחיי נעצרו לתקופה, התקדמתי".

בוטיק הניצחון, Victoire Boutique, זהו שם המאפייה ובית הקפה שיפתח ביום ראשון הקרוב אלאור אזריה. שם העסק שבחר מלא משמעות עבורו.

אלאור אזריה בן ה-25 אומר כי: "זה הניצחון שלי. איפה הייתי לפני חמש שנים בדיוק ואיפה אני היום. אבל לא פחות, זה גם השם של דוד שלי, אח של אבא, ויקטור אזריה, שנפטר בקיץ האחרון מדום לב. בעצם, אני מרגיש שזה הניצחון של שנינו".

כשלוש שנים לאחר שסיים לרצות את עונשו בגין הריגה של מחבל בחברון והתנהגות שאינה הולמת, באחת הפרשות הגדולות והשנויות במחלוקת במדינה בעשור האחרון, מספר אזריה מה עבר עליו בחייו מאז.

בראיון נרחב שיתפרסם במלואו ביום רביעי הקרוב, ערב יום העצמאות, מודה אזריה כי במידה רבה: "החיים שלי נעצרו שם. הזמן רץ אבל אצלי הוא עצר, ואני לא באמת המשכתי. בלב שלי בטוח לא. את החיים עצמם ניסיתי לקדם, רציתי להמשיך הלאה, אבל הרבה דלתות נסגרו בפניי, גם בגלל הרישום הפלילי וגם בגלל שאני אלאור אזריה".

אזריה מספר, בין היתר, על פרויקט כתיבת ספר שבו הוא ממוקד. לפני כשנתיים פתח בגיוס המונים לספר ששמו "מחושך אל אור", שהוא מקווה שיפורסם במהלך השנה הקרובה. לדבריו, הספר מיועד "להוכיח שאני זכאי. אני אראה שנעשה לי עוול. במדינה מתוקנת אפילו היו כאלה שהיה נכון להעמיד לדין על מה שעשו לי. בספר יופיעו עוד הרבה פרטים שלא היו ידועים עד היום".

בהתאם, אזריה מבהיר כי הוא שלם עם מעשיו: "תחזירי אותי לאותה סיטואציה בחברון, ואני פועל בדיוק אותו דבר, כי פעלתי כמו שצריך".

את לימודי הקונדיטוריה סיים לפני כשנה, במגמה ללימודי פטיסרי, ולאחר מכן המשיך לקורס מתקדם בקונדיטוריה. את המאפייה ובית הקפה, במרכז מסחרי בשדרות בן־גוריון ברמלה, הוא פותח בשותפות עם אחיו הבכור, אדיר.

בשבועות הראשונים של שלב הרצת העסק ימכרו מאפים מספקים חיצוניים, "שבחרתי מאוד בקפידה, לחמים, לחמניות, בורקסים, קרואסונים, עוגות מוס. בקרוב, בעזרת השם, אתחיל למכור גם מאפים וקינוחים שאני מכין: טארטים ומיני טארטים מתוקים, צ'ורוס, ומחלקה של מאפים ללא סוכר".

הראיון המלא יפורסם בשבוע הבא, יום רביעי במוסף יום העצמאות של "ישראל היום".

אלאור עזריה מאפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד