י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עובדי המסעדה נעצרו

חריג: נקבע מותה של צעירה - לאחר שאכלה קינוח חלבי

תושבת חצור הגלילית חשה ברע לאחר שהזמינה גלידת פרווה ועובד המקום הביא בטעות גלידה חלבית - מה שהוביל לתגובה אלרגית • הצעירה פונתה עצמאית לביה"ח זיו שם נקבע מותה היא  • חמישה מהעובדים עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות והמסעדה סגורה

חריג: נקבע מותה של צעירה - לאחר שאכלה קינוח חלבי
קינוח חלבי, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

בבית החולים זיו בצפת נקבע הבוקר מותה של צעירה כבת 23, שפונתה במהלך הלילה לאחר שסעדה במסעדה במושבה ראש פינה בגליל העליון. מחקירה ראשונית של המקרה עולה, כי הצעירה שרגישה לחלב, אכלה קינוח חלבי במסעדה, מה שהוביל להידרדרות במצבה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה החריג.

הבוקר, עצרה המשטרה חמישה מעובדי המסעדה. בם חשודים בגרימת מוות ברשלנות של הצעירה. במקביל, המשטרה הוציאה צו סגירה למקום.

מהמשטרה נמסר כי "לפנות בוקר במוקד 100 של משטרת ישראל, התקבלה הודעה מבית החולים זיו בצפת לפיה - נקבע מותה של צעירה בת 23 תושבת חצור הגלילית אשר הגיעה לטיפול רפואי לאחר שחשה ברע ככל הנראה כתוצאה מתגובה אלרגית לחלב".

עם קבלת ההודעה, ציינו במשטרה, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ממנה עלה כי הצעירה יחד עם חברתה בילו במסעדה בראש פינה ולאחר שהצעירה אכלה מהקינוח חשה ברע ופונתה עצמאית לבית החולים.

במסגרת החקירה המסעדה נסגרה וחמישה חשודים - הבעלים, השף ועובדי המקום - עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות והחקירה בעיצומה.

חלבי אלרגיה מסעדה מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד