ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עימותים במאה שערים

תיעוד: קיצוניים תלו דגל פלסטין במרכז השכונה - השוטרים הורידו

כבכל שנה, מידי יום העצמאות קיצוניים תושבי שכונת מאה שערים תולים את דגל פלסטין במרכז השכונה עד לבואם של כוחות המשטרה במטרה לעורר פרובוקציה |  הבוקר נתלה שוב הדגל וכוחות משטרה שהובהלו למקום הצליחו להורידו תוך קריאות גנאי וצעקות מצד תושבי המקום. צפו

תיעוד: קיצוניים תלו דגל פלסטין במרכז השכונה - השוטרים הורידו
שוטר מנסה להוריד את הדגל במא"ש צילום: ישי ירושלמי

הפרובוקציה השנתית: עשרות חרדים קיצוניים התעמתו בשעה האחרונה (חמישי) עם כוחות משורה שנכנסנו לשכונת מאה שערים בירושלים, במטרה להוריד דגלי פלסטין שנתלו על ידי תושבים בשכונה. במהלך פעילות המשטרה, החלו חלק מהתושבים להשליך חפצים לעבר השוטרים והתעמתו איתם.

לאחר שסיימו להוריד את הדגל שנתלה במרכז השכונה, עזבו השוטרים את המקום. כמה עשרות מהתושבים הקיצוניים ליוו אותם תוך שהם קוראים לעברם קריאות גנאי.

יצוין, כי מדובר בפרובוקציה קבועה של אותם קיצוניים, שמתנגדים לציון יום העצמאות. במהלך השנים נרשמו עימותים בין התושבים למשטרה. במשטרת ירושלים נמצאים בדריכות לקראת אפשרות שהתושבים ישובו בהמשך היום על המעשה.

האירועים במאה שערים מגיעים ברקע הסערה סביב התיעוד, בו נראים מספר קיצוניים שהגיעו בליל יום הזיכרון להר המנוחות בירושלים, אספו את זרי הפרחים שהונחו על המצבות על ידי המשפחות השכולות והציתו אותם.

תיעוד ההצתה שהופץ בשעה האחרונה גורר גינויים חריפים. המשטרה פתחה בחקירת במקרה החמור ומחפשת בשעות אלו את החשודים במעשה. משפחות שכולות שהגיעו למקום הזדעזעו למראה הפרחים השרופים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה הבוקר בעקבות סרטון בו ניתן לראות שריפת דגלונים וזרים. חוקרי המשטרה עושים מאמצים גלויים וסמויים על מנת להגיע אל החשודים במעשה".

קיצוניים דגל פלסטין מאה שערים יום העצמאות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד