י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנוסעים הסתתרו

הלילה: אוטובוס נרגם באבנים בדרך ל'כותל' • צפו

נוסעים חרדים שהיו בדרכם לכותל המערבי, נרגמו באבנים שהושלכו לעבר האוטובוס בו נסעו סמוך לשער שכם | ארגון נהגי האוטובוסים: "היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד" | אמש נמשכו העימותים בין כוחות המשטרה לתושבים מקומיים בשער שכם. חשוד אחד נעצר | צפו בתיעוד

הלילה: אוטובוס נרגם באבנים בדרך ל'כותל' • צפו
האוטובוס נרגם באבנים צילום: מתוך הסרטון

אוטובוס מלא בנוסעים, שעשה הלילה (מוצ"ש) את דרכו לכותל מהערבי, נרגם באבנים על ידי צעירים ערבים באזור שער שכם במזרח ירושלים. לא היו נפגעים באירוע. התקרית מגיעה ברקע ההתחממות במזרח העיר שהובילה לעימותים קשים בין התושבים לכוחות המשטרה.

בתיעוד שצילמו הנוסעים באוטובוס קו 3, נראה שבר בחלון ואבן גדולה על אחד הכסאות. אחד מהנוסעים נראה יושב על רצפת האוטובוס ככל הנראה בניסיון לתפוס מחסה מפני האבנים שהושלכו. אמש פורסמו מספר תיעודים של צעירים ערבים מכים ומתעללים בחרדים באזור מזרח ירושלים.

בארגון נהגי האוטובוסים גינו את השלכת האבנים וציינו כי לא היו נפגעים. "מקרה זה מצטרף לעלייה התלולה בתקיפות הנהגים בזמן האחרון", נמסר מהארגון. "היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד", הוסיפו

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל, מבית ההסתדרות הלאומית, נמסר בעקבות זריקת האבן על אוטובוס ליד שער שכם בירושלים: "אוטובוס מצטייר בעייני אזרחים ומחבלים כסמל שלטוני מובהק ובשל כך הם מעוניינים לפגוע בו. רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים".

האירועים האחרונים בירושלים, מגיעים כאמור ברקע ההתחממות במזרח העיר והעימותים בשער שכם, לאחר שהמשטרה החליטה לאסור ישיבה של צעירים באזור. גם הלילה התעמתו כוחות משטרה עם תושבים מקומיים שמפרים את הסדר הציבורי. חשוד אחד נעצר 'על חם' בגין הפרת סדר והוא הועבר לחקירה.

"כוחות המשטרה פועלים בשעה האחרונה סמוך לשער שכם במזרח ירושלים בעקבות הפרות סדר במקום במהלכן החל יידוי אבנים ונורו מספר זיקוקין לעבר השוטרים", נמסר אתמול מהמשטרה.

 

אוטובוס יידוי אבנים הכותל המערבי שער שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד