י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טרור הטיקטוק

תיעדו עצמם שופכים קפה רותח על יהודי - ונעצרו • צפו

שלושה תושבי מזרח ירושלים נעצרו היום לאחר שתיעדו את עצמם משפילים ושפוכים קפה על יהודי שעשה דרכו לעבר הכותל המערבי. "כבר היום נסגר המעגל וגם החשוד המרכזי נעצר" | צפו

תיעדו עצמם שופכים קפה רותח על יהודי - ונעצרו • צפו
הצעיר הערבי ששפך קפה צילום: צילום מסך

המשטרה עצרה היום (שני) שלושה חשודים תושבי העיר העתיקה בירושלים, לאחר שעל פי החשד השפילו ושפכו קפה רותח על מתפלל יהודי שעשה את דרכו בצורה רגלית לעבר הכותל המערבי דרך שער שכם במזרח העיר.

בימים אחרונים, גברה התופעה החמורה של צעירים ערבים המכים ומשפילים יהודים בעל חזות חרדית במזרח ירושלים. התופעה מעוררת סערה רבה וגררה גינויים חריפים מכל גווני הקשת הפוליטית.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ובו נראה חשוד שופך קפה רותח לפניו של עובר אורח בשער שכם שבירושלים, לפני זמן קצר עצרו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ושוטרי מחוז ירושלים את החשוד במעשה כשהוא בביתו של סבתו בעיסאוויה שבמזרח העיר לאחר שנמלט מהמקום".

במשטרה מציינים, כי מיד לאחר האירוע עצרו כוחות מג"ב המוצבים בגזרת שער שכם שניים מהחשודים שככל הנראה לקחו חלק באירוע ותיעדו אותו. "כבר היום נסגר המעגל וגם החשוד המרכזי נעצר", נמסר בהודעת המשטרה.

שלושת החשודים, שני קטינים ובגיר אחד תושבי העיר העתיקה בירושלים, נעצרו כאומר לחקירת משטרה. בהמשך יוחלט האם להביאם בפני שפוט בבקשה להאריך את מעצרם.

"במשטרה ובמשמר הגבול רואים בחומרה את אירועי האלימות האחרונים שעולים לרשתות החברתיות ויעשו הכל ובכל האמצעים שעומדים לרשותם בכדי לאתר את העבריינים ולהעמידם לדין", מסרה המשטרה.

הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד