י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רגעי התאונה תועדו

צפו: סוטה מהנתיב ומתנגש חזיתית בעוצמה

לבית החולים הדסה עין כרם פונה הערב גבר כבן 30 שנפצע בתאונה חזיתית בכביש 60 באזר גוש עציון | התאונה התרחשה לאחר שאחד הרכבים סטה ממקומו, ופגע חזיתית ברכב שנסע בנתיב הנגדי | צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

צפו: סוטה מהנתיב ומתנגש חזיתית בעוצמה
זירת התאונה צילום: כבאות והצלה יו"ש

גבר כבן 30 נפצע הערב (שלישי) בתאונת דרכים חזיתית שאירעה בכביש 60 בין הכפר 'אל ערוב' לכפר 'בית אומר' באזור גוש עציון. לפי מד"א, הוא סובל מחלבות בגפיו. תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגעי התאונה.

בעקבות אופי התאונה, נאלצו לוחמי האש לחלץ את הפצוע מרכבו. ממד"א נמסר כי בשעה 18:27 התקבל דיווח במרחב ירושלים על ת.ד בכביש 60 סמוך לאל ערוב. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים", נמסר.

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו כאמור לחילוץ לכוד מרכבו. שוטרי אגף התנועה שהגיעו למקום תחו בחקירת נסיבות התאונה.

"לפני שעה קלה הוזנקנו על ידי משל"ט יו"ש לתאונת דרכים בכביש 60", סיפר רשף קובי ארז מפקד המשמרת בכבאות והצלה. "הצוות הראשון שהגיע למקום דיווח כי מדובר בתאונת דרכים חזיתית בין שני רכבים, וכי באחד הרכבים ישנו לכוד".

הוא הוסיף, כי "לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני על ידי כוחות הרפואה החלו לוחמי האש בפעולות חילוץ באמצעות כלים הידראוליים. בסיום החילוץ הועבר הלכוד לטיפול גורמי הרפואה". הכביש נסגר לתנועה במשך שעה ארוכה.

 

תאונת דרכים חילוץ תאונה חזיתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד