א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הותירו את רכבם ונמלטו

"לקנות סיגריות": חרדים נכנסו לכפר הפלסטיני ונרגמו באבנים

שני צעירים חרדים נפצעו הערב ופונו לקבלת טיפול רפואי, לאחר שנרגמו באבנים בכפר הפלסטיני נעלין הסמוך למודיעין עילית | השניים הותירו את רכבם במרכז הכפר ועברו לרכבם של חבריהם - ונמלטו | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה | "נכנסנו אל הכפר כדי לרכוש סיגריות", טענו הצעירים בחקירתם

"לקנות סיגריות": חרדים נכנסו לכפר הפלסטיני ונרגמו באבנים
יידוי אבנים בנעלין, ארכיון צילום: פלאש 90

ארבעה תלמידי ישיבה, בשנות ה-20 לחייהם, נכנסו הערב (שלישי) לכפר הפלסטיני נעלין השוכן מצפון למודיעין עילית - ונרגמו באבנים על ידי עשרות מתפרעים. הם הצליחו לחלץ את עצמם מהכפר. שניים מהם נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה בעקבות האירוע החריג. "בעקבות דיווח שהתקבל אודות 4 ישראלים שלטענתם נכנסו לכפר נעלין לקנות סיגריות, נפתחה חקירה", נמסר מהמשטרה.

בחקירתם, מסרו הצעירים, כי מייד לאחר כניסתם לכפר הגיעו מספר חשודים, אשר חסמו את דרכם ומנעו מהם לצאת ממנו. לטענתם, הם פתחו בנסיעה וכשניסו להסתובב לעבר היציאה, הגיעו מספר כמה פלסטינים והחלו ליידות לעברם אבנים.

מחקירת האירוע עולה כי שניים מהצעירים הותירו את רכבם במרכז הכפר, הצליחו לעבור לרכב השני, המשיכו בנסיעה ויצאו מהכפר הפלסטיני. שניים מנוסעי הרכב נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. "נפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה", מסרה המשטרה.

ממד"א נמסר כי בשעה 19:25 התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב איילון על ידוי אבנים לעבר רכב סמוך למעבר חשמונאים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא 2 צעירים כבני 20 במצב קל", נמסר.

יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד