י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זה הפיצוי שיקבל

שלושה ימים לפני בר המצווה: אריח נפל ופצע את הילד החרדי

חלק מתקרת אלומיניום נפלה על ראשו של ילד חרדי בעת משחק בכדור, מה שגרם לפציעה בפניו | כעת, 5 שנים לאחר האירוע, שהתרחש ימים ספורים לפני בר המצווה של הילד, הוא יפוצה ב-150,000 ש"ח בעקבות תביעה שהגיש

שלושה ימים לפני בר המצווה: אריח נפל ופצע את הילד החרדי
כדורגל צילום: pixabay

ילד כבן 13 שנפצע במהלך משחק בתלמוד תורה באחת מהערים הגדולות בדרום הארץ, יפוצה ב-150,000 ש"ח. הפציעה התרחשה לפני 5 שנים במהלך סיום יום הלימודים בתלמוד תורה. התלמיד, שהיה במהלך משחק, הקפיץ כדור בין כותלי התלמוד תורה. הכדור פגע בתקרת אלומיניום ואריח נחת בעוצמה על ראשו של הילד.

לאחר התאונה, הנער פונה באמצעות אמבולנס למיון ילדים בבית החולים 'שיבא', שם אובחן חתך עמוק בלחי שמאל. הפצע נתפר אך לילד נשארה צלקת שקועה באורך של 6 סנטימטרים. כך עולה מתביעה שהגיש הנער, היום בן 18, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נגד העירייה ותלמוד התורה בו למד.

באי כוחו של הילד טענו בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד, כי מנהל התלמוד תורה התריע מספר פעמים לפני התאונה בפני העירייה, על ליקויים רבים בתקרת האלומיניום של בית הספר ואך ניזוק בעצמו בעבר מתקרה זו.

עו"ד גיל הראל

כמו כן, נטען כי הייתה התרשלות מצד הרשת שפיקחה על התלמוד תורה והיא לא מנעה משחק בכדור בתוך כותלי המוסד, וכן מצד העירייה, כאחראית לאחזקה, לבטיחות ולשלום הבאים והיוצאים בשערי ביה"ס.

בנוסף, מתברר, כי בסמוך לתאונה אנשי אחזקה מטעם העירייה בצעו עבודות אחזקה באותה תקרה. עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף טענו בתביעה כי הצלקת גורמת לנער לבושה ופחדים וכי בעתיד לא יוכל למצוא 'שידוך' טוב בעקבות הצלקת. האירוע התרחש שלושה ימים לפני אירוע הבר מצווה שלו, מה שגרם לצער רב לנער ולבני משפחתו.

בתביעה נכתב כי הנהלת ביה"ס והעירייה, התרשלו בכך שלא דאגו כראוי לביטחונם של התלמידים בבית-הספר ולשלומם, לא דאגו להחליף, לתקן או למנוע קריסת חלקי תקרה ולא הזהירו את התלמידים מפני סכנות תקרת האלומיניום.

הנער תבע לקבל פיצוי עבור אבדן שכר ההורים, עזרת צד ג', טיפולים ועזרים רפואיים, כאב וסבל, נכות, אובדן השתכרות, פנסיה וזכויות סוציאליות. במסגרת הסכם פשרה שנחתם לאחרונה, סוכם כי העירייה והרשת, ישלמו לנער פיצוי כספי כולל בסך 150 אלף ש"ח.

אלומיניום תביעה פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד