ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מחאות הרכבת הקלה

תיעוד: שוטר חונק עצור במהלך הפגנה בירושלים

ארבעה מפגינים נעצרו בשעות הצהריים לאחר שהפרו את הסדר וניסו למנוע את העבודות באתר הבניה של קו הרכבת ברחוב בר אילן בירושלים | במהלך ניסיון מעצר, תועד שוטר כשהוא חונק בחוזקה מפגין, למרות הקריאות מצד המפגינים שיחדול ממעשיו | צפו בתיעוד

תיעוד: שוטר חונק עצור במהלך הפגנה בירושלים
מפגין נחנק ע"י שוטר בירושלים צילום: ישי ירושלמי

אל אתר הבניה של קו הרכבת הקלה, ברחוב בר אילן בירושלים, הגיעו היום בשעות הצהריים (רביעי) עשרות חרדים קיצוניים, והפגינו כמחאה על המשך העבודות במקום והקמת ה'קו הירוק', שלטענתם, צפוי לפגוע ברגשות התושבים בשכונות החרדיות באזור.

המפגינים החלו להתפרע תוך ניסיון לחסום את רכבי העבודה ולמנוע את המשך העבודות באתר הבניה. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לפחות ארבעה מפגינים החשודים בהפרת הסדר הציבורי.

במהלך המחאה, תועד שוטר כשהוא חונק בחוזקה את אחד העצורים תוך שהוא מוביל אותו אל ניידת המשטרה. המפגינים קראו לעבר השוטר לחדול מהאלימות כנגד המפגין. חלק הבהירו לו כי האירוע מתועד.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, הסתיימה הפגנה באתר עבודות הרכבת הקלה בירושלים". במשטרה ציינו כי "כוחות הוזעקו אל האתר בעקבות עשרות מפרי סדר שנכנסו אל תוך אתר העבודה והיוו הפרעה, הדפו את המפגינים לצד הדרך ועצרו 4 חשודים בגין הפרת סדר".

בתוך כך, ארבעה מתוך ששת העצורים מהמחאה אמש (שלישי) בבר אילן, ישארו במעצר, לאחר שסירבו לחתום על צו הרחקה ממוקד ההפגנות.


צילום: ישי ירושלמי

ההפגנות נגד קו הרכבת הקלה נמשכות, למרות החקירה הנרחבת שמנהלת היחידה המרכזית של מחוז ירושלים נגד מארגי המחאות, במהלכה נעצרו מספר רב של חשודים.

אתמול, כאמור, נעצרו שישה מפגינים במהלך המחאה בבר אילן. מהמשטרה נמסר אמש כי "כוחות משטרה הוזעקו אל אתר עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים בעקבות עשרות מפרי סדר שנכנסו אל תוך אתר העבודה ומהווים הפרעה"


צילום: ישי ירושלמי

הפגנה אלימות שוטרים בר אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד