י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שלושה ימים אחרי

המצוד הסתיים: נתפס המחבל שביצע את הפיגוע בצומת תפוח

הפיגוע הקשה בצומת תפוח: בחסדי שמים, לאחר מאמצים רבים הצליחו אמש כוחות הביטחון ללכוד את המחבל שביצע את הירי כשהוא מסתתר במבנה בכפר סילואד | בשב"כ טוענים כי למחבל אין שייכות לארגון כלשהוא | אמש נפטר מפצעיו תלמיד ישיבת איתמר, יהודה גוואטה הי"ד

המצוד הסתיים: נתפס המחבל שביצע את הפיגוע בצומת תפוח
המצוד אחר המחבל צילום: דובר צה"ל

שלושה ימים לאחר הפיגוע הקשה במוצת תפוח בשומרון, הצליחו אתמול (רביעי) כוחות הביטחון לשים את ידם על המחבל שביצע את הירי. הוא נעצר ללא התנגדות במבנה מבסתור בכפר סילואד. לא היו נפגעים לכוחותינו.

מהשב"כ נמסר כי המפגע הוא מונתצר שלבי, בן 44, תושב תורמוסייעא, ללא שיוך ארגוני. "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל אותר ונעצר המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח בו נרצח יהודה גואטה ז"ל ונפצעו 2 אזרחים ישראלים נוספים", נמסר משב"כ.

עוד צוין כי בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ, פשטו הלילה לוחמי ימ"מ ושב"כ על מבנה בו הסתתר המבוקש בכפר סילואד. המפגע הועבר לחקירת שב"כ. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות מול כל מי שביצע פיגוע טרור ומול אלו שסייעו לו", נמסר.

אמש נמסר מבית החולים בילינסון כי תלמיד הישיבה יהודה גוואטה הי"ד נפטר מפצעיו הקשים בבית החולים. יהודה צעד יחד עם חבריו, בניה פרץ ועמיחי חלא לצומת תפוח, אלא ששם מחבל הגיח עם רכבו וירה לעברם כמה כדורים. יהודה נפגע אנושות, ומאז נלחמו הרופאים על חייו.

מבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם אושפז יהודה ז"ל, נמסר: "בצער רב בית חולים בילינסון מודיע על פטירתו של הפצוע האנוש מצומת תפוח. יהי זכרו ברוך". משפחת גוואטה מסרה אמש בצער: "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בנינו, אהובנו היקר יהודה גואטה הי"ד, אשר נרצח בדמי ימיו על ידי בני עוולה".

הקדוש יהודה הי"ד, הותיר אחריו את שני הוריו וששה אחים הכואבים ודואבים את לכתו בטרם עת בפיגוע רצחני. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפטירת בחור הישיבה ומסר: "אני שולח תנחומים עמוקים למשפחתו של יהודה גואטה ז״ל. צה"ל, השב״כ וכוחות הביטחון נמצאים במרדף אחר המחבל בן עוולה. אנחנו נגיע אליו בקרוב מאוד ונמצה איתו את הדין. אלו רגעים קשים עבור משפחת גואטה ועם ישראל כולו נמצא יחד איתם ביגונם הכבד."

 

מצוד מחבל פיגוע שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד