י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'אזור מלחמה' • צפו

תיעוד דרמטי: תושבים יהודים מבצעים ירי בשייח ג'ראח במהלך מהומות

גם היום נמשכו העימותים בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים | בשעות האחרונות המהומות הסלימו, וערבים תושבי השכונה החלו להצית רכבים של מקומיים יהודים | תושבים שחשו מאוימים, שלפו אקדחים וביצעו ירי לעבר הפורעים | תשעה חשודים נעצרו במהלך המהומות | צפו בתיעוד 

תיעוד דרמטי: תושבים יהודים מבצעים ירי בשייח ג'ראח במהלך מהומות
תושב מבצע ירי בשייח ג'ראח צילום: ישי ירושלמי

הסלמה בעימותים בשכונת שייח ג'ראח - תושבים יהודים ביצעו ירי: צעירים ערבים הציתו הערב (חמישי) רכבים של יהודים במהלך המהומות בשכונה, בצל הדיונים המשפטיים בנוגע לפינוי תושבים ערבים מבתיהם. מספר יהודים שהותקפו באבנים וסלעים וחששו לחייהם, שלפו אקדחים וביצעו ירי באוויר.

מהמשטרה נמסר כי עד כה נעצרו 9 חשודים בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים בעימותים בשכונה. "כוחות משטרה ומשמר הגבול ממשיכים לפעול גם בשעה זו בשכונת שיח ג'ראח שבמזרח ירושלים בעקבות מחאה שמתקיימת במקום, תוך איתור חשודים אשר מפרים את הסדר", נמסר.

המהומות בשכונה החריפו אחרי שיו"ר 'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' איתמר בן-גביר הודיע היום כי יעביר את לשכתו למקום. בן-גביר הודיע כי בעקבות ההתפרעויות של ערבים בשכונת שייח ג'ארח, אשר מהם סובלים היהודים - הוא יעביר את לשכתו מהכנסת אל השכונה.

"לא דמיינו לעצמנו שבישראל 2021 ילדים יהודים יפחדו להסתובב חופשיים ברחובות ירושלים", אמר והמשיך: "נשים יהודיות יחששו לצאת לריצה, ובתי יהודים יותקפו מידי בוקר וערב, אל מול עיני המשטרה שאיננה נוקפת אצבע".

המחאות מגיעות לאור כוונת המדינה לפנות מספר בתים בתוך השכונה, באופן חוקי, לטובת היהודים, מה שמכעיס את הרחוב הערבי.

כרים ג'ומהור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד