כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אזרחים ללא הגנה

יהודי נורה בלוד; חייל הותקף ובמצב קשה; בת 8 נפגעה מאבנים

יממה שלישית של פרעות כנגד יהודים ברחבי הארץ: צעירים ערבים ביצעו לינץ' בחייל ביפו. בית החולים: מצבו הדרדר | צעיר יהודי נורה בלוד ופונה לביה"ח | בשורה של ערים מעורבות הותקפו תושבים יהודים. המשטרה תגברה כוחות אך נראה כי איבדה שליטה במצב | בת 8 נפגעה מאבנים על רכב משפחתה | כל העדכונים

יהודי נורה בלוד; חייל הותקף ובמצב קשה; בת 8 נפגעה מאבנים
פינוי הפצוע מהירי בלוד צילום: אלעזר ריגר

למרות היערכות רבה של המשטרה בכל הערים המעורבות אחרי מאורעות אמש - בשעות האחרות נרשמו מספר אירועי אלימות קשים כנגד יהודים בכמה ערים ברחבי הארץ.

יפו: ערבים ביצעו לינץ' בחייל - מצבו קשה

חייל כבן 19 שצעד הערב בעיר יפו, הותקף באלימות קשה על ידי פורעים ערבים. הוא פונה על ידי כוחות הצלה במצב קל, אך בית החולים איכילוב עדכן כי מצבו הדרדר והוא מוגדר כעת קשה. "לאחר אבחון ובדיקות הדמייה בחדר המיון, מצבו של החייל בן 19 שהובל לחדר המיון לאחר שעבר לינץ׳ ביפו הוחמר", מסר בית החולים. "הוא מוגדר כעת במצב קשה עם פגיעת ראש וסובל משברים בגולגולת ודימומים מוחיים. הוא יורד לחדר ניתוח".

לוד: אש חיה לעבר יהודים - צעיר נורה ברגלו

במהלך המהומות הערב בעיר לוד, פתחו ערבים באש לעבר מספר צעירים יהודים. אחד הצעירים נפצע ברגלו. הוא פונה לבית החולים שם בודקים את מצבו.

בנוסף, בשעה 22:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על יידוי אבנים לעבר רכב בכניסה לאבו קוידר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה ילדה בת 8 במצב בינוני עם פציעה בראש.

בתוך כך, המשטרה הודיעה כי היא נערכת גם הלילה בכוחות גדולים בכל רחבי הארץ להתמודדות עם הפרות הסדר וההתפרעויות הצפויות "משטרת ישראל על כל שוטריה ויחידותיה תפעל גם הלילה עם כוחות המילואים של מג"ב ותיגבור פלוגות מג"ב מיהודה ושומרון", נמסר מהמשטרה. "המשטרה פרוסה בערים המעורבות ובמוקדי החיכוך ברחבי הארץ במטרה לשמור על רכושו וביטחונו של הציבור".

במשטרה ציינו כי בימים האחרונים ישנו מספר שיא של פניות למוקד 100, מוקד החירום של משטרת ישראל ואירועים להם נקראת המשטרה. כ- 153,000 אלף שיחות למוקד 100 וכ- 36,500 אירועים שטופלו במשטרה עוד צוין כח מדובר בנתון הגבוה בכ- 40% מבשגרה.

שומר החומות אלימות ערבית לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד