ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ממצלמת קסדה

תיעוד: המסתערבים שולפים ממיטתו את תוקף השוטר

שעות לאחר שתועד מפיל שוטר ברחבת הר הבית, פשטו כוחות מסתערבים וימ"ר על ביתו של החשוד בשכונת עיסאוויה במזרח העיר ועצרו אותו לחקירה | החשוד נשלף ממיטתו בשעה שנם את שנתו | היום האריך בית המשפט את מעצרו | צפו בתיעוד

תיעוד: המסתערבים שולפים ממיטתו את תוקף השוטר
החשוד נשלף ממיטתו צילום: דוברות המשטרה

ליל שבת, באישון לילה, לאחר חקירה ועל פי מידע מודיעיני של ימ"ר היחידה המרכזית במחוז ירושלים, פשטו מסתערבי מג"ב ובלשי ימ"ר על ביתו של החשוד העיקרי בתקיפת השוטר בהר הבית ביום שישי. השוטרים נכנסו לביתו בשכונת עיסאוויה במזרח העיר ועצרו אותו לחקירה.

כעת, מפרסמת המשטרה את התיעוד ממצלמות הקסדה של המסתערבים שביצעו את המעצר. המסתערבים שפעלו בכוחות סמויים וגלויים, נכנסו אל ביתו של החשוד ועצרו אותו כשהוא בחדרו ישן במיטתו.

מעצרו של החשוד הוארך היום על ידי בית מפשט השלום בירושלים עד ליום 25.05.21. "משמר הגבול ומחוז ירושלים ימשיכו לפעול בנחישות ומקצועיות, תוך הפעלת יחידות מיוחדות ואמצעים מתקדמים בכדי לאתר את פורעי החוק ומפרי הסדר הציבורי", נמסר מהמשטרה.

כזכור, במהלך מהומות שהתרחשו ברחבת הר הבית, תועד הצעיר הערבי כשהוא דוחף ומפיל שוטר בשעה שההמון במקום מריע וקורא קריאות לאומניות. התיעוד שהתפרסם במהירות ברשתות החברתיות, עורר כעס רב והעלה שוב את סוגיית המשילות בשטח הר הבית.

מייד לאחר התקרית אמרו גורמים במשטרה כי זהותו של החשוד ידועה והוא צפוי להיעצר בקרוב. בליל שבת הצליחו הכוחות לתפוס את החשוד והוא נעצר לחקירה בתחנת המשטרה. מהמשטרה נמסר כי "בפעילות מיוחדת של היחידה המרכזית יחד עם יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים וכוחות נוספים, נעצר החשוד בתקיפת שוטר בשטח הר הבית".

מסתערבים תקיפת שוטר הר הבית מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד