י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החקירה נמשכת

שני עצורים נוספים בפרשת הלינץ' בבת ים

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו היום בחשד כי היו מעורבים בלינץ' שבוצע בערבי בבת ים ביום רביעי לפני כשבועיים | השניים נעצרו בנוסף לארבעה אחרים. נגד שלושה כבר הוגשו כתבי אישום

שני עצורים נוספים בפרשת הלינץ' בבת ים
‏‏הלינץ' בבת ים צילום: צילום מסך

המשטרה עצרה היום (שלישי) שני חשודים נוספים, בחשד למעורבות בלינץ' שבוצע בערבי על ידי עשרות יהודים במהלך מהומות בבת ים לפני כשבועיים. בסך הכל, עד כה עצרה המשטרה שישה חשודים. כנגד שלושה מהם הוגשו כתבי אישום. בין העבירות שיוחסו לנאשמים: מעשה טרור של ניסיון לרצח, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה.

בימים האחרונים נשמעה ביקורת כלפי המשטרה, לאחר שנטען כי נעצרו חשודים בודדים, למרות עשרות הפורעים שתועדו מבצעים את הלינץ' שהתרחש בשידור חי. הערב נמסר מהמשטרה כי בלשי הימ"ר ניתחו את ממצאי התיעוד ובודדו את תמונות החשודים במעורבות ובתקיפה, "כאשר החקירה ממשיכה כל העת ומתמקדת בהליך זיהוי מקצועי של החשודים, לשם מעצרם לחקירה והבאתם לדין בהתאם".

בשלב ראשון, המשטרה חשפה את זהותם של ארבעה חשודים וכנגד שלושה מהם הוגש עד כה כתב אישום, כאשר היום, בהתאם להליך הזיהוי המקצועי של חומרי התיעוד, עצרה המשטרה שני חשודים נוספים. הבלשים עצרו את שני החשודים, תושבי לוד ובת ים בשנות ה-20 לחייהם ובכוונת המשטרה להביאם מחר, בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, לדיון בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרם.

"המשטרה תמשיך בהפעלת כל היחידות והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת לזהות ולעצור את כלל המעורבים לשם הבאתם לדין", נמסר מהמשטרה.

לפי כתב האישום שהוגש נגד שלושה מהעצורים, עשרות פורעים, הוציאו את הקורבן בכוח מהרכב, חשמלו אותו בשוקר, הפילו אותו לרצפה והיכו אותו באגרופים, בבעיטות ובאלה טלסקופית. המתלונן ניסה לקום והופל שוב, תוך שהתוקפים מכים אותו בעצמה באגרופים, במקלות, באלות טלסקופיות ובבעיטות.

כתב האישום החמור מייחס לשלושה עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני, גניבה ממניע גזעני, התפרעות שסופה נזק מתוך מניע גזעני, הסתה לטרור והסתה לגזענות.

 

מעצרים לינץ בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד