כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בזירת השלכת הבקת"בים

המפכ"ל לבעל הדירה: "כל האמצעים מופעלים במטרה לאתר את החשודים"

מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי הגיע אל הבית בעיר לוד שאליו הושלכו הלילה בקבוקי התבערה ואמר: "החקירה אומנם בראשיתה אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים" | מבצע "חוק וסדר" הוארך אתמול בשבוע נוסף

המפכ"ל לבעל הדירה: "כל האמצעים מופעלים במטרה לאתר את החשודים"
המפכ"ל בלוד צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ממשיכים בחקירה האינטנסיבית בניסיון להתחקות אחר החשודים בהשלכת בקבוקי התבערה לעבר בית משפחה יהודית הלילה בעיר לוד. המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, הגיע הבוקר (שישי) לזירה ואמר כי החשודים ייתפסו בתוך זמן קצר. "החקירה אומנם בראשיתה אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים", אמר המפכ"ל.

קציני מחוז מרכז סקרו בפני שבתאי את שארע ועדכנו אותו בדבר החקירה. יחד עם מפקד המחוז, ניצב משה ברקת נפגש המפכ"ל עם בעל הבית ואמר לו: "כל האמצעים שעומדים לרשותינו כעת מופעלים במטרה לאתר את החשודים והחקירה בעיצומה."

האירוע התרחש הלילה בשכונת 'שער העיר', שכונה יהודית, הרחוקה ממוקדי הפרעות בשבועות האחרונים. בשכונה מתגוררים בעיקר חסידי חב"ד. בזמן השלכת הבקבוקים ישנה המשפחה. רק בחסדי שמים לא היו נפגעים באירוע והחשודים במעשה טרם נתפסו.

המפכ"ל צופה על הבית. צילום: דוברות המשטרה.

בתוך כך, אתמול החליט המפכ"ל להאריך את מבצע 'חוק וסדר' בשבוע ימים, זאת למרות הביקורת מצד גורמים פוליטיים בחברה הערבית. המבצע נועד להביא למעצרם של הפורעים בשבועות האחרונים בערים המעורבות. בביקורו ביחידת מתפ"א (מנהלת תיאום פעילות אכיפה) אמר המפכ"ל: "אנו בעיצומו של מבצע "חוק וסדר", מבצע רחב היקף ברחבי הארץ שמשיג את מטרתו שהיא מיצוי הדין עם המעורבים בהתפרעויות ובאירועי האלימות והפשיעה בשבועות האחרונים".

"אנו נמשיך אותו גם במהלך השבוע הבא בדגש על מעצר פורעי החוק ואיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים", הוסיף שבתאי.

עד כה נעצרו במבצע "חוק וסדר" 348 חשודים ברחבי הארץ. מתחילת מבצע "שומר החומות" נעצרו 1,938 חשודים והוגשו 175 כתבי אישום.

לוד קובי שבתאי בקבוק תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד