י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פעלו במהירות

תקפו נוסעים חרדים - ונתפסו ע"י מסתערבים

מסתערבים שהיו במהלך בשכונת א-טור במזרח ירושלים, הבחינו בפורעים ערבים שמכים שני נוסעים חרדים שנכנסו עם רכבם לשכונה | המסתערבים פעלו במהירות וביצעו מעצר של החשודים, במהלכו נאלצו לבצע ירי באוויר

תקפו נוסעים חרדים - ונתפסו ע"י מסתערבים
מסתערבים עוצרים את אחד חשודים צילום: דוברות המשטרה

שני חרדים שנכנסו הערב (מוצ"ש) לשכונת א-טור במזרח ירושלים, הותקפו בידי פורעים ערבים. התוקפים היכו את הנוסעים באגרופים והתיזו לעברם גז פלפל. התקיפה אירעה בשעה שכוחות מסתערבים של משמר הגבול ביצעו פעילות בשכונה.

מהמשטרה נמסר כי מוקדם יותר הערב, פעלו מסתערבי מג"ב ירושלים בשכונת א-טור במסגרת פעילות נרחבת של היחידה ומחוז ירושלים בשבועות האחרונים נגד מפרי סדר ומתפרעים. "במהלך הפעילות מספר מתפרעים תקפו רכב ובו שני נוסעים חרדים אשר עבר ברכב בשכונה", מסרה המשטרה.

המתפרעים זיהו את הרכב והחלו לתקוף את הנוסעים בתוכו באלימות פיזית ובגז פלפל שהיה ברשותם. מסתערבי מג"ב שפעלו במקום זיהו את המתרחש ופעלו מיד. בשלב הראשון עצרו שניים מהחשודים שניסו לתקוף את הכוחות, המעצר כלל גם ירי אזהרה באוויר.

כעבור זמן קצר כוחות הימ"ס עצרו חשוד נוסף, בחיפוש תפסו הכוחות גז פלפל וסכין מתקפלת שהיו על החשודים.

שלושת החשודים, 2 תושבי א-טור ואחד תושב אבו גוש בשנות ה-20 לחייהם, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשטרת ישראל. "משטרת מחוז ירושלים ומשמר הגבול, פועלים מדי יום במגוון אמצעים ושיטות מתקדמות באזור, כנגד אותם אלו שתוקפים עוברי אורח תמימים", נמסר מהמשטרה.

תקיפה מסתערבים משמר הגבול מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד