ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נזקק לטיפול רפואי

חרדי הותקף בשער שכם: "איש גדול בעט בי בגב"

קבוצת ערבים יידו אבנים וירקות לעבר אדם חרדי בשער שכם עד שנזקק לטיפול רפואי | הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעות בפניו | "התחילו לזרוק עלי תפוחי אדמה, הרגשתי אבן בלחי השמאלית"

חרדי הותקף בשער שכם: "איש גדול בעט בי בגב"
החרדי שהותקף צילום: באדיבות המצלם

אדם חרדי הותקף הערב (חמישי) בשער שכם על ידי ערבים שיידו לעברו אבנים וירקות עד שנפצע. הוא הצליח להימלט מהם ולחבור לכוח משטרה בצומת הקרוב, ולאחר מכן פונה לבית החולים. עו"ד מטעם ארגון חוננו מסייע לפצוע.

לפי תיאורו של החרדי שנפצע, התקיפה התרחשה מעט לפני השעה שמונה. "היו הפרות סדר מחוץ לשער שכם, כולל מכת"זית. השוטר אמר לי שאין בעיה לעבור, אז עליתי דרך המדרגות של שער שכם", הוא תיאר לאחר מכן. כשחצה את הרחוב החלו התוקפים ליידות לעברו אבנים וירקות.

"מהצד השני הם החלו לזרוק עלי תפוחי אדמה. היה איש גדול שרץ אחרי, כנראה שנתן לי בעיטה או מכה בגב וגרם לי להפיל את העגלה שהייתה ברשותי", הוא מספר. "המשכתי ללכת, הרגשתי אבן או בקבוק בלחי השמאלית, בצד של החניון שלהם. הייתה קבוצה של ערבים שרצו אחריי".

אולם, התקיפה לא נגמרה בזאת. לדבריו, "אחרי זה זרקו עלי אבן שפגעה בצד שמאל שלי, וזה הפיל לי את הכובע, הכיפה והמשקפיים. אבל לא התכופפתי להרים כדי לא להיפגע מעוד אחת. המשכתי עד לצומת, כי ראיתי שיש שם משטרה, אפילו שהייתי בלי משקפיים".

"הגעתי לשוטר וביקשתי לטפל באירוע. השוטר ניסה לעזור לי, ואחרי זה באו אחרים מביטחון הרכבת הקלה ועוד. רק אחרי זה באו מד"א וטיפלו בי, והביאו אותי לבית החולים", הוא ממשיך לתאר.

שער שכם תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד