א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שמו לתפילה

בן 14 טבע בבריכה עירונית בבני ברק - מצבו בינוני

בן 14 טבע בשעות הצהריים בבריכה ציבורית בבני ברק. הוא נמשה מהמים כשהוא מוסר הכרה וכוחות ההצלה במקום הצליחו לייצב את מצבו. שמו לתפילה: יצחק בן צביה לרפואה שלמה

בן 14 טבע בבריכה עירונית בבני ברק - מצבו בינוני
זירת הטביעה בבני ברק צילום: בט"ש וחירום

נער כבן 14 טבע היום בשעות הצהריים (חמישי) בבריכה ציבורית בבני ברק. הוא נמשה מהמים על ידי אזרחים וצוות הבריכה כשהוא מחוסר הכרה, אל כוחות ההצלה שהגיעו למקום הצליחו לייצב את מצבו. בהמשך, הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב בינוני וסובל מקשיי נשימה. שמו לתפילה: יצחק בן צביה לרפואה שלמה.

חובש בארגון הצלה נטע שפריי שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי לבריכה הכווינו אותי לילד כבן 14 מעורפל הכרה, לאחר שטבע בבריכה. יחד עם צוות אמבולנס של מד"א הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל מתן חמצן, והוא פונה בהכרה מלאה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר."

ממד"א נמסר כי הדיווח על הטביעה התקבל בשעה 15:54. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ולאחר שחזר להכרה מפנים לבי"ח שיבא - תל השומר, נער בן 14 במצב בינוני עם קוצר נשימה", נמסר.

ישראל קורניק חובש באיחוד הצלה סיפר: "עוברי אורח ומציל הבריכה סיפרו כי הם משו אותו מהמים ללא הכרה לאחר שטבע. הוענק לו סיוע רפואי ראשוני ומתן חמצן ולאחר ששב להכרה הוא פונה לבית החולים במצב יציב".

טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד