י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפגיעה בגאב"ד

העדה החרדית מאיימת בעצרת רבבות: "חגרו כלי מלחמה!"

הנהלת העדה החרדית הודיעה כי היא מתכננת עצרת מחאה אדירה ברחובה של עיר, בעקבות הפגיעה בגאב"ד העדה החרדית הגאון רבי טוביה וייס במהלך ההפגנה שנערכה בגוש עציון נגד חילולי קברים. לדברי המארגנים: "היהדות החרדית לא תנוח ולא תשקוט! הכרזת מלחמת השטנה תיענה במלחמת קודש!"

העדה החרדית מאיימת בעצרת רבבות: "חגרו כלי מלחמה!"
הפגנה צילום: פלאש 90

הנהלת העדה החרדית הודיעה כי היא מתכננת עצרת מחאה אדירה ברחובה של עיר, בעקבות הפגיעה בגאב"ד העדה החרדית הגאון רבי טוביה וייס במהלך ההפגנה שנערכה בגוש עציון נגד חילולי קברים. 

כזכור, בשבוע החולף, גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס הגיע לאזור גוש עציון ליד מושב נווה דניאל, שם התקיימה עצרת מחאת ענק בהשתתפות של יותר מאלף איש מאנשי 'העדה החרדית' נגד חפירות קברים המתקיימות במקום, מדובר בעבודות הנעשות במקום לצורך הרחבת כביש המנהרות.

עם הגעתם של רכבי הרבנים החל ציבור המוחים להתאסף סביב רכבם של הרבנים תוך כדי אמירת תהילים, יש לציין שרכבם של הרבנים היה במרחק משטח העבודה כך שעם הגעתם של הרבנים, החל ההמון לזרום לכיוון הפוך משטח העבודה, כך שכוחות המשטרה ששמרו על שטח אתר בניה, היו צריכים להיות מרוצים מהנעשה, אך ללא סיבה נראית לעין החלו השוטרים בירי רימוני הלם לעבר רכבם של הרבנים, כאשר בין השאר פוצצו כמה מהם גם על רכבו של הגאב"ד, וכן על רכבו של הגרי"מ שכטר.

בעקבות כך, מארגני עצרת המחאה הודיעו כי "לאור התנפלות משטרת ישראל על גאב"ד ירושלים ועל עוד גדולי ישראל ברימוני הלם במפגן מחאה נגד חילולי קברי ישראל בגוש עציון: רבבות אלפי ישראל יתאספו בימים הקרובים לרחובה של עיר להפגנות זעם אדירה על חילול כבוד התורה ועל המלחמה על החיים ועל המתים".

במודעה שפורסמה לקראת העצרת, ציינה הנהלת 'העדה' כי שוטרי משטרת ישראל "הגיעו לשפלות שטרם נשמע כמוהו בכל העולם כולו כאשר יצאו המוני יראי ה' בראשות גדולי ישראל ובראשם רבן של ישראל פאר הדור כ"ק מרן הגה"ק רבינו הגאב"ד שליט"א במחאה האדירה וזעקת התורה להצלת גורל קברי שוכני עפר בכביש 60 בגוש עציון, התנפלו הקלגסים השוטרים באלימות קשה ואכזרית והפגיזו רימוני הלם בכיוון ישיר על כלל המוחים אשר כמה מהם נפצעו במקום ונזקקו לטיפול רפואי לרפו"ש".

במודעה טענו כי השוטרים "הוסיפו להפגיז פצצות רימוני הלם והדף תמרות אש ועשן על הרכב בו שהה רבינו הגדול שר צבא ד' ראש מערכות ישראל כ"ק מרן הגה"ק הגאב"ד שליט"א וכן על הרכב בו שהה אותו גדול וצדיק כ"ק הגה"צ המקובל רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א, ובה בשעה שהיו במקום עוד גדולי ישראל ראשי ומנהיגי קהלות הקודש שליט"א".

לדברי המארגנים, "היהדות החרדית לא תנוח ולא תשקוט! הכרזת מלחמת השטנה תיענה במלחמת קודש! חגרו כלי מלחמה!", דברי הנהלת העדה החרדית.

 

העדה החרדית הפגנה רימוני הלם גאב"ד העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד