י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה חוקרת

תאונה קטלנית: בת 30 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב

בתאונה קטלנית שאירעה הבוקר בתל אביב, נהרגה אישה כבת 30 לאחר שנפגעה מאוטובוס | חוקרי תאונות של המשטרה פתחו בחקירה ועיכבו את נהג האוטובוס בזירה | מתנדבי זק"א תל אביב מטפלים בכבוד המת

תאונה קטלנית: בת 30 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב
זירת התאונה צילום: זק"א ת"א

אישה כבת 30 נדרסה הבוקר (שני) על ידי אוטובוס, בעת שחצתה את הכביש ברחוב פלורנטין פינת העלייה בתל אביב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה. מתנדבי זק"א תל אביב הגיעו לזירה ומטפלים בכבוד המת. "המתנדבים מסייעים לצוות הזיהוי פלילי המשטרתי בחקירת האירוע ואיסוף הממצאים", נמסר. בהמשך הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה ועיכבה את נהג האוטובוס לחקירה. התאונה התרחשה מעט לפני השעה השעה 09:00 בבוקר. ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים מדווחים על אישה כבת 30 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נתי ימין סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מחלקו האחורי של האוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצעתי בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג האוטובוס שהתהלך בזירה לא נזקק לטיפול רפואי."


צילום: דוברות מד"א

אברהם לוי חובש איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בהולכת רגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת אוטובוס. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

"בוחני תאונות הדרכים של מחוז ת"א פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח בדבר תאונת דרכים קטלנית ברחוב העלייה בת"א, במעורבות הולכת רגל ואוטובוס", נמסר מהמשטרה. עוד צוין כי "במסגרתה הבוחנים עכבו לחקירה את נהג האוטובוס, לבחינת הנסיבות".

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר: "הגיע הזמן שממשלת ישראל והמשרדים הרלוונטים יעשו בדק בית מדוע התחבורה הציבורית אינה בטוחה כפי שהיא באיחוד האירופי ובמדינות המערב.
הגיע הזמן לקדם את נושא הטכוגרף הדיגיטלי ואימוץ התקינה האירופית כדי שלא ישנו מקרים מזעזעים מעין אלה. רק כך ובעזרת נתינת השתלמויות בטיחות מסודרות לנהגים וקידום מעמד הנהג נוכל לספק בתחבורה הציבורית מענה בטיחותי ראוי".

תאונה קטלנית תל אביב חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד