י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בדרך לבית הוריו

תלמיד הישיבה נפצע קשה בתאונה ויפוצה במאות אלפי ש"ח: "זה היה נורא"

לפני כשנתיים אירעה במרכז בני ברק תאונת דרכים, במהלכה נפצע בחור ישיבה כבן 22 שעשה דרכו לבית הוריו | הוא נפגע מרכב שאיבד שליטה ועלה על המדרכה | כעת, לאחר שהגיש תביעה, נקבע כי הוא יפוצה בסכום של 800,000 ש"ח | "אני זוכר ממש את רגע הפגיעה וזה היה נורא", הוא מספר, "עברתי תקופת שיקום רצינית וכיום ב"ה חזרתי ללימודים בישיבה"

תלמיד הישיבה נפצע קשה בתאונה ויפוצה במאות אלפי ש"ח: "זה היה נורא"
אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תלמיד ישיבה כבן 22 שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים בבני ברק  לפני כשנתיים, יפוצה במאות אלפי שקלים, זאת בתום תהליך שיקום קשה שעבר.

התאונה התרחשה בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי, אז יצא הבחור מישיבתו בבני ברק, אל עבר תחנת האוטובוס בדרכו לבית הוריו בירושלים. בשעה שהוא המתין בסמוך לתחנת האוטובוס, הגיע לפתע רכב שעבר במקום, איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע בו ישירות.

הצעיר הובהל לקבלת טיפול בבית החולים ושם נקבע כי הוא סובל מחבלת ראש עם דימום פנימי, שבר ביד ימין ושבר בחולית הגב. הוא נותח והמשיך בטיפולים במסגרת קופת החולים.

הבחור נאלץ להיעדר מלימודיו בישיבה במשך מספר חודשים בהם שהה בשיקום ואף מצבו הנפשי החל להתדרדר. בהמלצת חבריו הוא פנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד העוסק בדיני נזיקין בכדי להגיש תביעה לפיצויים כנגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע. לאחר הגשת התביעה, הצליחו הצדדים להגיע לפשרה ויעקב פוצה בסך של 800,000 ש"ח.

פרקליטו של הבחור, עו"ד דניאל שריד מסר: "מדובר בתיק בו מרשי נפגע באורח קשה מאד. עם הזמן הוא התאושש וחזר לעצמו די מהר, אך עדיין נותרה לו נכות משמעותית. בהתאם לנתוני התיק, יעקב פוצה בסכום הולם ביותר.


עו"ד דניאל שריד//צילום: יצחק נחמנזון

"חשוב לדעת", הוא מוסיף, "כי כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי ובאם נפגעתם בתאונת דרכים, חשוב להתייעץ לאלתר עם עו"ד הבקיא בתחום הנזיקין".

תלמיד הישיבה שנפצע, יעקב, מסר: "עמדתי בסמוך לתחנה ולמדתי. לפתע משום מקום הגיח רכב מסחרי ופגע בי. אני זוכר ממש את רגע הפגיעה וזה היה נורא. עברתי תקופת שיקום רצינית וכיום ב"ה חזרתי ללימודים בישיבה. הכאבים פחתו, אבל הם קיימים ואני מקווה שעם הזמן אצליח לשכוח מהתאונה הקשה שעברתי".

פיצוי תאונה בבני ברק תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד