כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
רכש מיכל דלק

החשוד באיומים על שוטרת: רב מאזור המרכז

בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית את החשוד שנעצר הלילה בחשד לאיומים על שוטרת | ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר ברב מוכר, תושב גבעת שמואל, שנגדו עומד כתב אישום בגין איומים | צו איסור פרסום הוטל על שמו

החשוד באיומים על שוטרת: רב מאזור המרכז
מעצר חרדי. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

החשוד שנעצר הלילה על ידי המשטרה, לאחר שאיים לפגוע בשוטרת, הוא רב מוכר מאזור המרכז, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. נגד הרב החשוד הוגש בשנה האחרונה כתב אישום בגין איומים. בית המשפט הורה לאסור את שמו של הרב החשוד.

הרב, תושב גבעת שמואל, נעצר הלילה (בין שלישי לרביעי), לאחר שמידע שהגיע אל המשטרה העלה כי איים לפגוע בשוטרת ואף "לשרוף אותה". החשוד, הפנה את האיומים לאחר שזומן לחקירה בגין עבירה פלילית שביצע.

• רכש מיכל בתחנת הדלק ואיים: "אשרוף שוטרת"

בתום חקירתו, הובא הרב לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוחלט לשחררו למעצר בית תחת תנאים מגבילים למשך שישה ימים, תוךך הרחקה מהשוטרת המאוימת.

"המשטרה פתחה הלילה בחקירה עם קבלת דיווח על גבר שהצטייד בגלון דלק בתחנת תדלוק במרכז הארץ והתבטא כי בכוונתו לשרוף שוטרת, על רקע זימונו לחקירה", נמסר מהמשטרה.

"בתוך כך", ציינו במשטרה, "שוטרי תחנת מסובים הצליחו לאתר ולזהות את החשוד, בשנות ה-50 לחייו מגבעת שמואל והוא נעצר מיד לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הוא נכלא".

 

 

איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד