כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נעצר בשנית

האב מבני ברק שחטף את בנו החדיר סם לגופו

כחודשיים לאחר שנעצר בעקבות חטיפת בנו מבית החולים איכילוב בתל אביב, האב תושב בני ברק נעצר היום שוב אחרי שלפי החשד החדיר סם מסוג קנאביס לגופו של בנו הפעוט | האב נחקר ובהמשך תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו

האב מבני ברק שחטף את בנו החדיר סם לגופו
פגייה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

תושב בני ברק נעצר היום (חמישי) לאחר שלפי החשד החדיר חומר החשוד כסם לגופו של בנו הפעוט המאושפז בבית החולים. החשוד החדיר את החומר באמצעות הזונדה המחוברת לגופו של בנו, דרכה מכניסים הצוות הרפואי מזון ותרופות.

החשוד, בשנות ה-30 לחייו, נעצר לפני כחודשיים לאחר שחטף את בנו מהפגייה בבית החולים איכילוב בתל אביב ונמלט יחד עמו לעבר אחד מהמרכזים הרפואיים באזור, כשהפעוט מוחזק בארגז האופניים.

"המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על אב שחשוד בהחדרת חומר החשוד כסם לזונדה של בנו בן החודשיים, בעוד התינוק מאושפז בביה"ח באזור המרכז", מסרה הערב המשטרה.

במשטרה ציינו כי שוטרי תחנת מסובים עצרו את החשוד והוא הובא הערב לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, לפני כחודשיים קיבלה המשטרה דיווח מבית החולים אודות האירוע החריג ופתחה במרדף אחר האב החשוד. בבית החולים נפתח חפ"ק במטרה לאתר את האב. במהלך ניסיון הבריחה הוא נקלט במצלמות האבטחה כשבנו הפעוט, בן יומו, שוהה בארגז האופניים.

סם פעוט בני ברק תושב בני ברק הרעלת ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד