י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במהלך מעצר מבוקשים

ירי חי לעבר מסתערבים בג'נין, 6 מחבלים נוטרלו

לפחות שישה מחבלים נפגעו הלילה מירי מסתערבים בג'נין, לאחר שפתחו באש והשליכו מטענים לעבר הכוחות שפעלו למעצר מבוקשים בעיר | הלוחמים היו במהלך מעצר מבוקשים החשודים בפעילות הטרור, שהועברו לחקירת שב"כ

ירי חי לעבר מסתערבים בג'נין, 6 מחבלים נוטרלו
המסתערבים בפעילות צילום: דוברות המשטרה

כוחות גדולים של מסתערבים ולוחמי משמר הגבול שפעלו הלילה (בין ראשון לשני) באזור העיר ג'נין בצפון השומרון, נתקלו בירי חי שביצעו לעברם מחבלים שאף השליכו לעברם מטעני חבלה. הכוחות השיבו באש ופגעו במחבלים.

הלוחמים פעלו בעיר לפנות בוקר יחד עם כוחות צה"ל למעצר חמישה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והעברתם לחקירת השב"כ. במשטרה מציינים כי המחבלים סיכנו את חייהם של הלוחמים ולכן נורו.


ג'יפ שנפגע מירי//צילום: דוברות המשטרה

במהלך יציאת הכוחות מהעיר, לאחר ביצוע המעצרים, נתקלו הלוחמים בירי חי מסיבי של מחבלים שירו לעברם וזרקו מטעני חבלה רבים במספר מוקדים שבהם נכחו הכוחות. הלוחמים שפעלו בכוחות גלויים וסמויים ערוכים לתרחיש מהסוג הזה והגיבו בירי לכיוונם של מספר מחבלים שזוהו כחמושים וכן לעבר מחבלים שהשליכו ואחזו במטעני חבלה.

הלוחמים זיהו כי פגעו ב-6 מחבלים. בנוסף, תפסו הלוחמים נשק מסוג M-16 של אחד המחבלים שביצע לעברם ירי חי. הרכבים הממוגנים של הכוחות קיבלו ירי מסיבי וכתוצאה מכך אחד מכלי הרכב הממוגנים נתקע בעומק השטח. הוא חולץ ידי הכוחות אותו תחת אש.

"יחידת המסתערבים של מג"ב ופלוגות מג"ב ביהודה ושומרון ימשיכו לפעול בצורה נחושה ומקצועית נגד כל פעילות חבלנית המסכנת את חיי הלוחמים והציבור תוך שהם מוכנים וערוכים לכל תרחיש בכל זמן ומרחב", נמסר מהמשטרה.

 

מחבלים ירי ג'נין מסתערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד