י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שיטת הפעולה נחשפה

אישום נגד פלסטיני ששדד רכב בשומרון | תיעוד

אחרי כחודשיים עצרה המשטרה את החשוד בשוד הרכב בכביש 55 סמוך לצומת גיתאי בשומרון | מצלמות האבטחה שתיעדו את השוד במלואו, חשפו את שיטת הפעולה שכבר הפכה למוכרת בקרב תושבי השומרון | הנאשם יחד עם חברו, התנגשו מאחור של רכבה של האישה - וכשנעצרה שלפו אותה מהרכב ונמלטו

אישום נגד פלסטיני ששדד רכב בשומרון | תיעוד
השודד מושך את האישה מהרכב צילום: מצלמות אבטחה

לבית המשפט הצבאי בשומרון הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד פלסטיני ששדד את רכבה של אישה יהודייה לפני כחודשיים בכביש 55 סמוך לצומת גיתאי. המשטרה פתחה בחקירה לאחר השוד, שאף תועד כולו, ובימים האחרונים הצליחה לעצור את החשוד.

לפי תיעוד שנקלט במצלמת אבטחה המוצבות בצומת, שני יושבי רכב התנגשו במכוון ברכבה של הנהגת, ומיד לאחר מכן אחד השודדים יוצא מהרכב וניגש אל הנהגת. לכאורה, נראה כי כוונתו של השודד לבדוק את הנזק, אך האחרון עם על הנהגת, השליך אותה בחוזקה על הכביש, נכנס לרכבה וברח במהירות, כאשר חברו נוסע אחריו ברכבם.

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה ניהלה חקירה מקצועית ומורכבת שהביאה לאיתורו ותפיסתו של הנאשם בביצוע השוד שאירע בתאריך 25.05.21 בכביש 55. במקביל לכתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשם.

לפי כתב האישום, "הנאשם נסע עם רכבו אחרי הקורבן ופגע בכוונה בחלק האחורי של רכבה ובעת שעצרה והתכוונה לצאת מהרכב על מנת להבין את שאירע או אז הבחינה בנאשם עומד בסמוך לדלת הנהג, בשלב זה תפס בחוזקה בידה, משך אותה מהרכב, הטיל אותה על הקרקע, נכנס לרכבה ונס מהמקום".

 

שוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד