י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כוונתם הייתה לרצוח"

יידוי אבנים על הרב אליהו: המשטרה עצרה חשודים

יומיים בלבד לאחר שהושלכו אבנים על רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית בבירת ישראל - היום המשטרה עצרה שני צעירים חשודים ממזרח ירושלים | המשטרה: "נמצה את הדין עם אותם אלו הבוחרים לסכן את הציבור"

יידוי אבנים על הרב אליהו: המשטרה עצרה חשודים
הרב שמואל אליהו צילום: צילום מסך

שני קטינים תושבי שכונת א-טור שבמזרח ירושלים, נעצרו היום (שלישי) בחשד שיידו את האבנים לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית.

השניים, כבני 16, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך הם יובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום בעיר. המשטרה מסרה כי פעילות חקירתית מאומצת של משטרת ישראל, נעצרו לפני זמן קצר שני קטינים בחשד שיידו אבנים בתחילת השבוע לעבר רכב במזרח ירושלים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי וביטחון תושבי העיר ירושלים והבאים בשעריה ותמצה את הדין עם אותם אלו הבוחרים לסכן את הציבור במעשיהם", נמסר מהמשטרה.

כאמור, בתחילת השבוע רכבו של הרב אליהו נרגם בדרך לשכונת מעלה זיתים באבנים בעת נסיעתו בשכונת א-טור בירושלים. הרב לא נפצע, אך נהגו נפצע בידו. בנוסף, נגרם נזק קל לרכב ושמשת הרכב התנפצה.

"נסעתי בירושלים, וזרקו עליי אבנים", סיפר הרב אליהו וסימן את הסדק בשמשה, "זה בגובה הראש שלי. אם האבן הייתה פוגעת, זה יכול להיות מאוד מסוכן. זה יכול להיות גם בסכנת חיים".

"למזלי, נסעתי ברכב של אבא, הרב אליהו זצ"ל - שמשות חזקות. אני חי וקיים ברוך ה'! הכוונה שלהם הייתה לרצוח, לא פחות מזה. זו בושה לירושלים כשרוצחים כאלה מסתובבים בה. בושה בעיר הקודש!", הוסיף.

יידוי אבנים משטרת ישראל הרב שמואל אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד