י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנהג עוכב

ילדה נפגעה מאוטובוס בצפת, מצבה קשה

ילדה כבת 5 נפגעה הבוקר מאוטובוס בעת שחצתה את הכביש ברחוב ברחוב הנשרים בצפת | היא פונתה לבית החולים זיו בעיר במצב קשה | הנהג עוכב לחקירה

ילדה נפגעה מאוטובוס בצפת, מצבה קשה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (שלישי) לרחוב הנשרים בצפת, לאחר שילדה כבת 5 נפגעה מאוטובוס חולף בעת שחצתה את הכביש. הילדה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים זיו בעיר.

התאונה אירעה סמוך לשעה 10:3, אז התקבל דיווח במוקד מד"א ירדן על ילדה שנפגעה מאוטובוס ברחוב הנשרים בצפת. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח זיו ילדה בת 5 במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית", נמסר.

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה ועיכבה את הנהג במקום. בוחני תנועה הגיעו לזירת התאונה ובודקים כעת נסיבותיה. לפי המשטרה, הילדה נפגעה בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה.

"הגענו למקום וראינו את הילדה שוכבת על הכביש, מספר מטרים מהאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א חיים נוה.

לדבריו, "הענקנו לה במהירות טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב."

יוסף שמואל מרקוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי זיו במצב אנוש ולא יציב". גיא שאול חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "עקב אופי התאונה צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר עוברי אורח שנתקלו בתאונה ולקו בחרדה".

 

 

 

 

תאונת דרכים צפת חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד